Manual:Integrat/Gestiune/Furnizori/Comenzi furnizori/Editare: Diferență între versiuni

De la Manual
Sari la navigare Sari la căutare
(Pagină nouă: ***)
 
 
(Nu s-au afișat 4 versiuni intermediare efectuate de același utilizator)
Linia 1: Linia 1:
***
=Rubrici principale=
 
Comanda contine urmatoarele rubrici principale:
*Nr. CMD - numarul comenzii
*Data - data comenzii
*Gestiune - gestiunea in care se urmeaza sa se receptioneze marfa
*Furnizor - tertul catre care se plaseaza comanda
*Punct - punctul de lucru al furnizorului, devine activ doar daca a fost introdus cel putin un punct de lucru pentru tertul selectat
*Nr. Ref - numarul de comanda atribuit de furnizor
*Discount - discount normal; se completeaza automat la adaugarea unui document cu discountul stabilit in rubrica [[Manual:Integrat/Terti/Catalog_terti/Editare/Furnizor#Discount_achizitii|Discount achizitii]].
*Termen de livrare - numarul de zile de la data comenzii pana la data livrarii
*Scadenta - data la care se receptioneaza marfurile
*Observatii & comentarii
*T/I/E - Tara, Intracomunitar, Extracomunitar
 
*date identificare furnizor ; in partea dreapta-sus a ferestrei ; butonul '''***''' afiseaza date despre furnizori sau date despre contact
 
==TVA*==
TVA*/TVA inc* - eticheta este interactiva si reprezinta tipul de inregistrare al TVA-ului, acesta poate fi '''TVA exigibil''' afisat cu '''TVA*''' sau '''TVA la incasare''' afisat cu '''TVA inc*'''. Schimbarea tipului se poate realiza in regim de modificare prin apasarea butonului din stanga al mouse-ului pe aceasta eticheta si selectarea altei optiuni.
 
=Functii - mod vizualizare=
 
==F11 Import==
In setarile acestei au fost prezentate cele trei posibilitati:
*selectare (la momentul apelarii se poate face selectia intre celelalte doua optiuni)
*[[Manual:Integrat/Gestiune/Furnizori/Comenzi furnizori/Import comenzi WEB|Import comenzi WEB]]
*[[Manual:Integrat/Gestiune/Furnizori/Comenzi furnizori/Comenzi furnizori - necesar|Comenzi furnizori - necesar]]
 
=Tipuri de miscari=
 
[[Manual:Integrat/Gestiune/Furnizori/Comenzi furnizori/1. Stocuri | 1. Stocuri]]
 
[[Manual:Integrat/Gestiune/Furnizori/Comenzi furnizori/2. Nestocate | 2. Nestocate]]
 
[[Manual:Integrat/Gestiune/Furnizori/Comenzi furnizori/4. Stornari | 4. Stornari]]
 
[[Manual:Integrat/Gestiune/Furnizori/Comenzi  furnizori/P. Preluare comenzi clienti - curse | P. Preluare comenzi clienti - curse]]

Versiunea curentă din 2 februarie 2020 09:12

Rubrici principale[modificare]

Comanda contine urmatoarele rubrici principale:

  • Nr. CMD - numarul comenzii
  • Data - data comenzii
  • Gestiune - gestiunea in care se urmeaza sa se receptioneze marfa
  • Furnizor - tertul catre care se plaseaza comanda
  • Punct - punctul de lucru al furnizorului, devine activ doar daca a fost introdus cel putin un punct de lucru pentru tertul selectat
  • Nr. Ref - numarul de comanda atribuit de furnizor
  • Discount - discount normal; se completeaza automat la adaugarea unui document cu discountul stabilit in rubrica Discount achizitii.
  • Termen de livrare - numarul de zile de la data comenzii pana la data livrarii
  • Scadenta - data la care se receptioneaza marfurile
  • Observatii & comentarii
  • T/I/E - Tara, Intracomunitar, Extracomunitar
  • date identificare furnizor ; in partea dreapta-sus a ferestrei ; butonul *** afiseaza date despre furnizori sau date despre contact

TVA*[modificare]

TVA*/TVA inc* - eticheta este interactiva si reprezinta tipul de inregistrare al TVA-ului, acesta poate fi TVA exigibil afisat cu TVA* sau TVA la incasare afisat cu TVA inc*. Schimbarea tipului se poate realiza in regim de modificare prin apasarea butonului din stanga al mouse-ului pe aceasta eticheta si selectarea altei optiuni.

Functii - mod vizualizare[modificare]

F11 Import[modificare]

In setarile acestei au fost prezentate cele trei posibilitati:

Tipuri de miscari[modificare]

1. Stocuri

2. Nestocate

4. Stornari

P. Preluare comenzi clienti - curse