Manual:Integrat/Front office/Point of Sale: Diferență între versiuni

De la Manual
Sari la navigare Sari la căutare
Linia 27: Linia 27:


=Butoane=
=Butoane=
*noua
*noua = in cazul in care comanda curenta nu este finalizata se poate adauga o comanda noua iar comanda curenta ramane in asteptare
*preluare
*preluare = preluarea comenzilor introduse prin intermediul Web-Connector
*transfer
*transfer = trasferul comenzii curente catre alt post de lucru in vederea fiscalizarii
*accept
*accept = plasarea si confirmarea unui accept pentru incasare cu CEC/BO sau vanzare pe credit
*comenzi
*cmd = lista de comenzi

Versiunea de la data 7 februarie 2020 07:44

Prin intermediul aceste ferestre se pot prelua comenzi de vanzare si se pot emite documente de tip bon fiscal si factura.

Tabel articole[modificare]

Tabelul cu articole comandate contine:

  • Nr. crt
  • Denumire
  • Cantitate
  • UM
  • Pret
  • Total
  • Cod
  • Baxuri
  • Discount %
  • Bonus
  • Descriere

Functii[modificare]

  • F2 Bon / Factura = stabilirea tipului de document : bon / factura
  • F3 Articole = apelarea catalogului de articole
  • F4 Client = apelarea catalogului terti
  • F5 Delegat = stabilirea delegatului
  • F6 Anulare = anularea comenzii curente
  • F7 Diferente vs. comanda = prezinta o fereastra in care sunt prezentate diferentele intre comanda curenta si cea initiala
  • F8 Stergere = stergerea comenzii curente
  • F11 Discount = stabilirea discountului care se acordata pentru comanda curenta
  • F12 Total = terminarea comenzii prin emiterea documentului fiscal

Butoane[modificare]

  • noua = in cazul in care comanda curenta nu este finalizata se poate adauga o comanda noua iar comanda curenta ramane in asteptare
  • preluare = preluarea comenzilor introduse prin intermediul Web-Connector
  • transfer = trasferul comenzii curente catre alt post de lucru in vederea fiscalizarii
  • accept = plasarea si confirmarea unui accept pentru incasare cu CEC/BO sau vanzare pe credit
  • cmd = lista de comenzi