Manual:Integrat/Terti/Catalog terti/Editare/Client: Diferență între versiuni
Avir (discuție | contribuții) |
Avir (discuție | contribuții) m (→FOID) |
||
(Nu s-au afișat 5 versiuni intermediare efectuate de același utilizator) | |||
Linia 4: | Linia 4: | ||
==Modalitatea de plata== | ==Modalitatea de plata== | ||
Informatiile despre modalitatea de plata - selectie din lista - si termen de plata (zile) se preiau automat la introducerea unei facturi. | Informatiile despre modalitatea de plata - selectie din lista - si termen de plata (zile) se preiau automat la introducerea unei facturi. Termenul de plata contribuie la calculul automat al datei de scadenta pentru factura. Scadenta este data de la care porneste calculul penalitatilor in cazul intarzierii platii. | ||
Butonul | Butonul '''discount & termen plata / gestiuni''' devine activ doar daca a fost bifata rubrica [[Manual:Integrat/Terti/Catalog terti/Setari#Activare discount & termen plata / gestiuni |Activare discount & termen plata / gestiuni]] si are ca efect dechiderea ferestrei [[Manual:Integrat/Terti/Catalog terti/Discount si termen plata pe gestiuni|Discount si termen plata pe gestiuni]] care permite declararea de procent de discount si termen de plata pentru fiecare gestiune in parte. | ||
==Discount vanzari== | ==Discount vanzari== | ||
Linia 22: | Linia 20: | ||
Acesta rubrica poate fi completata si prin intermediul [[Manual:Integrat/Notiuni/Ferestre|ferestrei]] [[Manual:Integrat/Terti/Terti - discount-uri si blocari|Terti - discount-uri si blocari]]. | Acesta rubrica poate fi completata si prin intermediul [[Manual:Integrat/Notiuni/Ferestre|ferestrei]] [[Manual:Integrat/Terti/Terti - discount-uri si blocari|Terti - discount-uri si blocari]]. | ||
== | ==Nr. ID client== | ||
*Nr. ID client - aceasta rubrica este completata in cazul | *Nr. ID client - aceasta rubrica este completata in cazul | ||
**utilizarii modulului EDI - obligatoriu | **utilizarii modulului EDI - obligatoriu | ||
**importului de date din alte aplicatii (ex: SAGA) - rubrica este completata automat in momentul importului | **importului de date din alte aplicatii (ex: SAGA) - rubrica este completata automat in momentul importului | ||
==Card bonus== | ==FOID== | ||
Aceasta rubrica este completata automat in cazul in care se preiau comenzi client de pe site-ul firmei | |||
==Customer_ID== | |||
Aceasta rubrica este completata automat in cazul in care se preiau comenzi client prin intermediul modulului [[Manual:Integrat/Module/OpenCart|OpenCart]] | |||
==Orar livrare== | |||
Aceasta rubrica se completeaza cu orarul in care se poate efectua livrarea la client - optional | |||
==KM distanta== | |||
Aceasta rubrica se completeaza cu distanta (in KM) pana la sediul clientului - optional | |||
==Card bonus*== | |||
Aceasta rubrica se completeaza cu codul de bare al cardului de bonus acordat clientului. | Aceasta rubrica se completeaza cu codul de bare al cardului de bonus acordat clientului. | ||
Versiunea curentă din 22 februarie 2020 10:33
Termen facturare (zile)[modificare]
Completarea acestei rubrici are ca efect completarea automata a rubricii scadenta la inregistrarea unui aviz. Scadenta reprezinta data maxima pana la care trebuie emisa factura.
Modalitatea de plata[modificare]
Informatiile despre modalitatea de plata - selectie din lista - si termen de plata (zile) se preiau automat la introducerea unei facturi. Termenul de plata contribuie la calculul automat al datei de scadenta pentru factura. Scadenta este data de la care porneste calculul penalitatilor in cazul intarzierii platii.
Butonul discount & termen plata / gestiuni devine activ doar daca a fost bifata rubrica Activare discount & termen plata / gestiuni si are ca efect dechiderea ferestrei Discount si termen plata pe gestiuni care permite declararea de procent de discount si termen de plata pentru fiecare gestiune in parte.
Discount vanzari[modificare]
In aceasta rubrica se completeaza un procent de discount general / client. Acesta se va completa automat in ferestrele care au legatura cu vanzarea si va fi acordat implicit pentru toate articolele vandute. Acesta rubrica poate fi completata si prin intermediul ferestrei Terti - discount-uri si blocari.
Apasand butonul discount / grupe de articole apare o fereastra care permite declararea de procent de discount pentru fiecare grupa de articole in parte.
Aceasta operatie este posibila daca a fost bifata rubrica Activare discount / grupe articole.
Credit acordat[modificare]
In aceasta rubrica se stabileste creditul acordat clientului. Verificarea se efectueaza la intocmirea facturii si se vor lua in calcul doar facturile neacoperite (vezi si Depasire limita credit). Acesta rubrica poate fi completata si prin intermediul ferestrei Terti - discount-uri si blocari.
Nr. ID client[modificare]
- Nr. ID client - aceasta rubrica este completata in cazul
- utilizarii modulului EDI - obligatoriu
- importului de date din alte aplicatii (ex: SAGA) - rubrica este completata automat in momentul importului
FOID[modificare]
Aceasta rubrica este completata automat in cazul in care se preiau comenzi client de pe site-ul firmei
Customer_ID[modificare]
Aceasta rubrica este completata automat in cazul in care se preiau comenzi client prin intermediul modulului OpenCart
Orar livrare[modificare]
Aceasta rubrica se completeaza cu orarul in care se poate efectua livrarea la client - optional
KM distanta[modificare]
Aceasta rubrica se completeaza cu distanta (in KM) pana la sediul clientului - optional
Card bonus*[modificare]
Aceasta rubrica se completeaza cu codul de bare al cardului de bonus acordat clientului.
Daca a fost bifata rubrica Generare cod de bara pentru bonus card fara spatiu, codul de bare se genereaza automat prin apansarea butonul din stanga al mouse-ului pe eticheta Card bonus*
Cardul se scaneaza la vanzarile prin Point of Sale sau Front office - Point of Sale.
Comenzi se primesc in cantitatea exprimata in rubrica - InBax[modificare]
Bifarea acestei optiuni are ca efect acceptarea doar a cantitatilor care reprezinta multiplu de cantitate exprimata in rubrica In bax in catalog de articole.
Preturile se stabilesc in functie de data de livrare[modificare]
Bifarea acestei rubrici are ca efect stabilirea unei liste de preturi de vanzare tinand cont de data de livrare a documentului.
Implicit, la stabilirea listei de preturi de vanzare se tine cont de data documentului.
Nu permite exportul facturilor care contin stornari si vanzari prin EDI[modificare]
Bifarea acestei optiuni nu permite exportul facturilor care contin stornari si vanzari prin intermediul modulului EDI in cazul acestui client.