Manual:Integrat/Module/EMAG: Diferență între versiuni

De la Manual
Sari la navigare Sari la căutare
mFără descriere a modificării
Linia 126: Linia 126:


*https://www.softteam.ro/update/integrat/emag/get_invoice.txt > site-ul-dvs.ro/api/emag/get_invoice.php
*https://www.softteam.ro/update/integrat/emag/get_invoice.txt > site-ul-dvs.ro/api/emag/get_invoice.php
Linkul care se trimite pe platforma este format astfel:
https://site-ul-dvs.ro/api/emag/get_invoice.php?filename=0000001-EMAG-100.00-FV-ONLINE-00001-20.01.2021.pdf

Versiunea de la data 28 ianuarie 2021 07:33

Rezumat[modificare]

Acest manual va ajuta sa configurati modulul EMAG introdus in aplicatia Integrat.STS incepand cu versiunea 5.1.7 prin intermediu caruia aplicatia poate interactiona cu platforma marketplace.emag.ro prin intermediul functiilor API puse la dispozitia dezvoltatorilor.

  • platforma = marketplace-api.emag.ro

Functii API[modificare]

Comenzi clienti[modificare]

marketplace-api.emag.ro/api-3/order/count si marketplace-api.emag.ro/api-3/order/read

Prin intermediul acestor functii se descarca comenzile primite de la clienti. La apalarea acestor functii se folosesc:

- data de inceput - de la data

- data de sfarsit - pana la data

- status - Anulate, Noi, Procesate, Pregatite, Finalizate, Stornate

Comenzile descarcate for fi prezentate in pagina "Comenzi".

Facturi clienti[modificare]

marketplace-api.emag.ro/api-3/order/attachments/save

Prin intermediul acestei functii se va crea o legatura pe site-ul EMAG catre factura generata in format PDF si urcata pe site-ul dvs.

Articole[modificare]

marketplace-api.emag.ro/api-3/product_offer/read si marketplace-api.emag.ro/api-3/product_offer/count

Prin intermediul acestei functii se descarca catalogul dvs. de articole de pe platforma.

Fereastra API - Comenzi[modificare]

pagina Comenzi[modificare]

In aceasta pagina sunt afisate comenzile primite de la clienti pe platfoma. La preluarea comenzii se completeaza automat numarul de referinta (Nr.Ref) cu numarul comenzii alocate de platforma si se adauga :

- #EMAG la comenzile primite

- #EMAG# la stornari

Prin intermediul acestui numar se va pastra legatura cu platfoma.

Pentru generarea facturilor trebuie sa se selecteze comenzile prin bifarea acestora manual (rubrica *) sau prin selectarea automata care se efectueaza prin apasarea butonului Selectare urmata de apasarea butonului Generare facturi. In cazul in care o comanda nu se poate factura trebuie verificata rubrica explicatie.

pagina Miscari[modificare]

In aceasta pagina sunt prezentate miscarile aferente comenzilor primite pe platforma. Este utila pentru momentele in care comanda nu poate fi facturata deoarece prezinta fiecare rand din comanda si eventualele probleme (cod nemapat).

pagina Facturi[modificare]

In aceasta pagina sunt afisate facturile emise catre clienti pe platfoma. Publicarea facturilor pe platforma se poate efctua dupa generarea acestora in pagina Comenzi. Pentru publicarea trebuie sa se selecteze facturile prin bifarea acestora manual (rubrica *) sau prin selectarea automata care se efectueaza prin apasarea butonului Selectare urmata de apasarea butonului Publicare facturi.

Publicarea consta in:

1. crearea facturii in format PDF

2. urcarea facturii pe site-ul dvs. intr-un director care nu este vizibil pe web

3. adaugarea unui link catre factura urcata pe site-ul dvs. pe platforma

Trebuie avut in vedere ca facturile trebuie sa ramana pe site-ul dvs. deoarece platforma nu pastreaza decat link-ul catre factura. In cazul in care aceste facturi se sterg de pe site-ul dvs. aceastea nu vor mai fi disponibile pe platforma.

pagina Articole[modificare]

In aceasta pagina sunt afisate articolele publicate pe platforma. Pentru descarcarea acestora trebuie apasat butonul Descarcare articole. Vor fi considerate articole cu probleme acele articole care nu au fost echivalate/mapate.

Tabelul contine: - Cod - codul articolului din baza dvs. de date

- Denumire - denumirea articolului din baza dvs. de date

- Cod2 - codul articolului din baza de date a platformei

- Denumire2 - denumirea articolului din baza de date a platformei

- CodExtern - codul atribuit de platforma

- CodExtern2 - cod suplimentar atribuit de platforma

Legatura intre articolele din baza dvs. de date si cele din baza de date a platformei se realizeaza prin intermediul rubricii Cod2. Echivalarea/maparea se realizeaza astfel:

- deschidere fereastra Catalog articole

- cautare articol

- modificare articol

- selectare pagina Echivalente

- apasare buton Editare echivalente

- se completeaza

-- Tip = Cod bare

-- Cod = Cod2 (ex. 500#EMAG")

-- Denumire = EAN-128

- urmat de apasarea butonului OK si apoi a butonului Salvare

La revenirea in pagina Articole, dupa adaugarea unei echivalente, se apasa butonul Actualizare.

Conector[modificare]

Pentru activarea conectorului sunt necesare urmatoarele informatii:

platforma (API)

- numele utilizatorului pentru accesarea platformei

- parola pentru accesarea platformei

date despre conectarea la site-ul dvs. (FTP)

- adresa serverului

- directorul in care se vor urca facturile = /public_emag/facturi/

- utilizator

- parola

Activarea se reazlizeaza prin bifarea rubricilor Activare FTP si Activare API.

Site-ul dvs.[modificare]

Pe site-ul dvs. facturile se vor urca intr-un director care nu va fi vizibil pe web. Link-ul catre site-ul dvs. va face referire la o functie prezenta pe site-ul public care are ca rol descarcarea facturilor.

Aceasta functie trebuie plasata in directorul public_html/api/emag/get_invoice.php. Rolul acesteia consta in descarcarea unei facturi doar atunci cand se cunoaste cu exactitate numele fisierului aferent facturii.

Linkul care se trimite pe platforma este format astfel:

https://site-ul-dvs.ro/api/emag/get_invoice.php?filename=0000001-EMAG-100.00-FV-ONLINE-00001-20.01.2021.pdf