Manual:Integrat/ANAF/oAuth2/Editare: Diferență între versiuni

De la Manual
Sari la navigare Sari la căutare
Linia 25: Linia 25:
In cadrul unei firme se pot adauga mai multe token-uri si fiecare token poate avea dreptul de acces la o entitate sau la mai multe entitati.
In cadrul unei firme se pot adauga mai multe token-uri si fiecare token poate avea dreptul de acces la o entitate sau la mai multe entitati.


Daca exista un singur token pentru toate entitatile pe care le gestionati atunci acest token se va selecta la rubrica '''Token e-Factura''' si ''' Token e-Transport''' din fereastra [[ Manual:Integrat/Generale/Speciale/Setari/Token e-Factura | Speciale ]].
Daca exista un singur token pentru toate entitatile pe care le gestionati atunci acest token se va selecta la rubrica '''Token e-Factura''' si ''' Token e-Transport''' din fereastra [[ Manual:Integrat/Generale/Speciale/Setari#Token e-Factura | Speciale ]].

Versiunea de la data 10 iulie 2022 04:00

Prin intermediul acestei ferestre se manageriaza token-urile necesare pentru accesare functiilor API oferite de ANAF.

  • Denumire - denumirea tokenului - se foloseste pentru a identifica token-ul in alte ferestre din aplicatie
  • Client_ID* - numele de utilizator stabilit de ANAF la inregistrarea API
  • Client_Secret* - parola asociata numelui de utilizator stabilita de ANAF la inregistrarea API
  • Token - cheia de acces la functiile API
  • Refresh - cheia de refresh a token-ului
  • StartTime - data si ora la care a fost obtinut token-ul
  • StopTime - data si ora la care va expira token-ul

Producatorul aplicatiei obtine de la ANAF credentialele Client_ID si Client_Secret si le pune la dispozitia utiliatorilor aplicatiei.

Utilizatorii folosesc aceste credentiale impreuna cu un certificat digital calificat cu acces la SPV pentru obtinerea token-ului de acces la functiile API.

Dupa apelarea functiei Adaugare se completeaza numele si apoi se apasa butonul din stanga al mouse-ului pe eticheta Client_ID* care are ca efect completarea credentialelor cu cele obtinute de producatorul aplicatiei si apoi se Salveaza.

Obtinere token acceseaza site-ului ANAF folosind credentialele Client_ID si Client_Secret iar pentru eliberarea tokenului site-ul ANAF cere prezentarea certificatului digital calificat cu drept de acces la SPV.

Revocare token are ca efect anulare token-ului obtinut, aplicatia nu va mai putea accesa SPV-ul.

Aplicatia va putea accesa SPV-ul tuturor persoanelor juridice sau fizice care au fost inrolate cu respectivul certificat.

Cum se folosesc token-urile?[modificare]

In cadrul unei firme se pot adauga mai multe token-uri si fiecare token poate avea dreptul de acces la o entitate sau la mai multe entitati.

Daca exista un singur token pentru toate entitatile pe care le gestionati atunci acest token se va selecta la rubrica Token e-Factura si Token e-Transport din fereastra Speciale .