Manual:Integrat/Salarii/Istorie/Fise fiscale: Diferență între versiuni

De la Manual
Sari la navigare Sari la căutare
(Pagină nouă: Prin intermediul acestei ferestre se pot gestiona informatii despre veniturile angajatilor. Ea figureaza in modulul de '''Salarii''' pentru a da posibilitatea utilizatorilor sa ob...)
 
mFără descriere a modificării
 
(Nu s-au afișat 8 versiuni intermediare efectuate de același utilizator)
Linia 1: Linia 1:
Prin intermediul acestei ferestre se pot gestiona informatii despre veniturile angajatilor.
Prin intermediul acestei [[Manual:Integrat/Notiuni/Ferestre|ferestre]] se pot gestiona informatii despre veniturile angajatilor.
 
Perioada in care s-au emis fise fiscale este 2006 - 2012.
Informatiile aferente venitului, deducerilor, persoanelor aflate in intretinere se raporteaza in prezent in Declaratia 112.
Adeverintele de venit se pot emite apeland fereastra [[Manual:Integrat/Salarii/Actualizari/Angajati/Cautare#Adeverinte|Angajati - Cautare]].


Ea figureaza in modulul de '''Salarii''' pentru a da posibilitatea utilizatorilor sa obtina informatii despre
Ea figureaza in modulul de '''Salarii''' pentru a da posibilitatea utilizatorilor sa obtina informatii despre
*Fisele fiscale ale angajatilor - pentru perioada in care acestea se transmiteau anual la organele competente
*Fisele fiscale ale angajatilor - pentru perioada in care acestea se transmiteau anual la ANAF
Informatiile aferente venitului, deducerilor, persoanelor aflate in intretinere se raporteaza in prezent in Declaratia 112.
*Adeverinta de venit - la solicitarea angajatilor
*Adeverinta de venit - la solicitarea angajatilor


Se selecteaza anul pentru care se doreste informatia.
Se selecteaza anul pentru care se doreste informatia.


Se apeleaza
Prin apasarea [[Manual:Integrat/Notiuni/Butoane|butonului]] "Recalculare an" se realizeaza recalcularea totalului venitului brut, a deducerilor si a impozitului
 
 
 
'''Vezi si'''
[[Manual:Integrat/FAQ#Cum selectez un set de informatii?|Cum selectez un set de informatii?]]
 
[[Manual:Integrat/FAQ#Cum selectez modul in care se listeaza?|Cum selectez modul in care se listeaza?]]

Versiunea curentă din 7 aprilie 2021 11:11

Prin intermediul acestei ferestre se pot gestiona informatii despre veniturile angajatilor.

Perioada in care s-au emis fise fiscale este 2006 - 2012.
Informatiile aferente venitului, deducerilor, persoanelor aflate in intretinere se raporteaza in prezent in Declaratia 112.
Adeverintele de venit se pot emite apeland fereastra Angajati - Cautare.

Ea figureaza in modulul de Salarii pentru a da posibilitatea utilizatorilor sa obtina informatii despre

  • Fisele fiscale ale angajatilor - pentru perioada in care acestea se transmiteau anual la ANAF
  • Adeverinta de venit - la solicitarea angajatilor

Se selecteaza anul pentru care se doreste informatia.

Prin apasarea butonului "Recalculare an" se realizeaza recalcularea totalului venitului brut, a deducerilor si a impozitului


Vezi si Cum selectez un set de informatii?

Cum selectez modul in care se listeaza?