Manual:Integrat/Terti/Situatii/Situatie contabila: Diferență între versiuni

De la Manual
Sari la navigare Sari la căutare
mFără descriere a modificării
 
(Nu s-au afișat 11 versiuni intermediare efectuate de același utilizator)
Linia 1: Linia 1:
'''[[Manual:Integrat/Tutoriale#Terti|Tutoriale]]'''
'''[[Manual:Integrat/Tutoriale#Terti/Situatii|Tutoriale]]'''


Prin intermediul acestei ferestre se poate vizualiza situatia contabila in relatia cu un partener.
Prin intermediul acestei [[Manual:Integrat/Notiuni/Ferestre|ferestre]] se poate vizualiza situatia contabila in relatia cu un partener.


Apare o fereastra in care trebuie sa completati in rubrica '''Denumire''' tertul dorit. Completarea se face selectand din lista declarata in [[Manual:Integrat/Terti/Catalog terti|catalogul de terti]].
Apare o [[Manual:Integrat/Notiuni/Ferestre|fereastra]] in care trebuie sa completati in rubrica '''Denumire''' tertul dorit. Completarea se face selectand din lista declarata in [[Manual:Integrat/Terti/Catalog terti|catalogul de terti]].


Dupa selectare se apeleaza functia [[Manual:Integrat/Notiuni/Functii#F7|F7]] Actualizare sau se apasa butonul '''Actualizare'''.
Dupa selectare se apeleaza functia [[Manual:Integrat/Notiuni/Functii#F7|F7]] Actualizare sau se apasa butonul '''Actualizare'''.
 
=Informatii prezentate=
In partea dreapta-sus sunt prezentate rulajele si soldurile conturilor.
In partea dreapta-sus sunt prezentate rulajele si soldurile conturilor.


Linia 14: Linia 14:
*data, numarul si felul documentului cu care intra eventual in relatie
*data, numarul si felul documentului cu care intra eventual in relatie
*contul / conturile cu care intra in contrapartida
*contul / conturile cu care intra in contrapartida
=Filtrare informatii=
Informatia mai poate fi filtrata daca
*se completeaza perioada pentru care se doresc informatii
Perioada implicita, in cazul in care nu se completeaza informatia, este perioada incepand cu prima zi din luna contabila deschisa pana la ziua declarata ca data maxima pentru introducerea de documente.
*se selecteaza in rubrica '''tip''' o clasa de conturi sau un cont contabil anume
Pentru revenirea la toate conturile contabile care au legatura cu tertul se selecteaza '''[*]'''.


Informatia mai poate fi filtrata daca
*se completeaza perioada pentru care dorim informatii
*se selecteaza un in rubrica '''tip''' unei clase de conturi sau a unui cont contabil anume
  Daca nu se selecteaza o clasa de conturi sau un cont sunt prezentate toate conturile contabile care au legatura cu tertul respectiv
  Daca nu se selecteaza o clasa de conturi sau un cont sunt prezentate toate conturile contabile care au legatura cu tertul respectiv
*se completeaza rubrica '''Moneda''' in care s-au facut operatiile - se selecteaza o moneda din [[Manual:Integrat/Cataloage/Monede|catalogul de monede]]
*se bifeaza rubrica '''Numai nestinse'''
*se bifeaza rubrica '''Numai nestinse'''
*se bifeaza rubrica '''Include si 511'''
*se bifeaza rubrica '''Include si 511'''
Linia 24: Linia 28:
Dupa completarea acestor filtre se apeleaza functia [[Manual:Integrat/Notiuni/Functii#F7|F7]] Actualizare sau se apasa butonul '''Actualizare'''.
Dupa completarea acestor filtre se apeleaza functia [[Manual:Integrat/Notiuni/Functii#F7|F7]] Actualizare sau se apasa butonul '''Actualizare'''.


=Link-uri=
Apasand butonul din dreapta al mouse-ului se apeleaza [[Manual:Integrat/Notiuni/Ferestre|fereastra]] aferenta documentului (factura, aviz, document de plata, etc) pozitionata pe documentul respectiv.
=Listare=
Informatiile pot fi listate apeland functia [[Manual:Integrat/Notiuni/Functii#F9 Listare|F9 Listare]] sau apasand butonul '''Listare''' si selectand '''Raportul''' dorit.
Informatiile pot fi listate apeland functia [[Manual:Integrat/Notiuni/Functii#F9 Listare|F9 Listare]] sau apasand butonul '''Listare''' si selectand '''Raportul''' dorit.

Versiunea curentă din 4 august 2019 05:47

Tutoriale

Prin intermediul acestei ferestre se poate vizualiza situatia contabila in relatia cu un partener.

Apare o fereastra in care trebuie sa completati in rubrica Denumire tertul dorit. Completarea se face selectand din lista declarata in catalogul de terti.

Dupa selectare se apeleaza functia F7 Actualizare sau se apasa butonul Actualizare.

Informatii prezentate[modificare]

In partea dreapta-sus sunt prezentate rulajele si soldurile conturilor.

In partea de jos se afiseaza un tabel cu informatii despre

  • cont, numar, data document, fel document
  • debit, credit si sold dupa efectuarea acestei operatii
  • data, numarul si felul documentului cu care intra eventual in relatie
  • contul / conturile cu care intra in contrapartida

Filtrare informatii[modificare]

Informatia mai poate fi filtrata daca

  • se completeaza perioada pentru care se doresc informatii
Perioada implicita, in cazul in care nu se completeaza informatia, este perioada incepand cu prima zi din luna contabila deschisa pana la ziua declarata ca data maxima pentru introducerea de documente.
  • se selecteaza in rubrica tip o clasa de conturi sau un cont contabil anume
Pentru revenirea la toate conturile contabile care au legatura cu tertul se selecteaza [*].
Daca nu se selecteaza o clasa de conturi sau un cont sunt prezentate toate conturile contabile care au legatura cu tertul respectiv
  • se completeaza rubrica Moneda in care s-au facut operatiile - se selecteaza o moneda din catalogul de monede
  • se bifeaza rubrica Numai nestinse
  • se bifeaza rubrica Include si 511

Dupa completarea acestor filtre se apeleaza functia F7 Actualizare sau se apasa butonul Actualizare.

Link-uri[modificare]

Apasand butonul din dreapta al mouse-ului se apeleaza fereastra aferenta documentului (factura, aviz, document de plata, etc) pozitionata pe documentul respectiv.

Listare[modificare]

Informatiile pot fi listate apeland functia F9 Listare sau apasand butonul Listare si selectand Raportul dorit.