Manual:Integrat/Terti/Catalog terti: Diferență între versiuni

De la Manual
Sari la navigare Sari la căutare
mFără descriere a modificării
 
(Nu s-au afișat 194 de versiuni intermediare efectuate de același utilizator)
Linia 1: Linia 1:
'''[[Manual:Integrat/Terti/Catalog terti/Setari|Setari]]''' ,
'''[[Manual:Integrat/Tutoriale#Terti|Tutoriale]]'''
'''[[Manual:Integrat/Tutoriale#Terti|Tutoriale]]'''


Prin intermediul acestei ferestre se adauga, modifica sau sterg datele despre un tert.
Prin intermediul acestei ferestre se adauga, modifica sau sterg datele despre un tert.


Informatia este organizata pe mai multe pagini: o pagina care contine informatiile generale despre tert si alte pagini cu informatii grupate pe tematica.
In cadrul ferestrei sunt doua pagini principale:


Introducerea unui tert se realizeaza prin apelarea functiei [[Manual:Integrat/Notiuni/Functii#F2 Adaugare|F2 Adaugare]].
*[[Manual:Integrat/Terti/Catalog terti/Cautare|Cautare]] se poate efectua cautarea unui tert


Modificarea sau stergerea unui tert se face prin selectarea lui din lista si apelarea functiei [[Manual:Integrat/Notiuni/Functii#F3 Modificare|F3 Modificare]], respectiv [[Manual:Integrat/Notiuni/Functii#F8 Stergere|F8 Stergere ]].
*[[Manual:Integrat/Terti/Catalog terti/Editare|Editare]] se pot actualiza datele principale despre tert, pe aceasta pagina exista un set de subpagini
 
Stergerea unui tert este posibila numai daca acesta nu apare ca analitic intr-o [[Manual:Integrat/Contabilitate/Note contabile|nota contabila]].
==Generale==
 
==Client==
 
==Furnizor==
===Coeficient penalizare intarziere la plata===
==Contacte==
Pentru un tert se pot adauga, modifica sau sterge si informatii despre  Contacte.
 
Adaugarea informatiei se face apeland functia [[Manual:Integrat/Notiuni/Functii#F2 adaugare rand|F2 adaugare rand]] sau combinatia de taste [[Manual:Integrat/Notiuni/Functii#Ctrl+F2 Adaugare|Ctrl+F2]] si selectarea din lista a operatiei dorite prin dublu-click.
 
Apare o fereastra in care se completeaza informatii despre
*Nume, Functie, Departament
*Mobil, Telefon, Fax, E-mail
*Date privind contactul pe post de delegat
**CNP, Act de identitate, Eliberat de, Auto tip, Auto nr.
 
Se poate stabili tipul de e-mail-uri pe care contactul le poate primi
*(toate)
*Comenzi furnizori
*Anexe contracte paza
*Comenzi clienti
*Facturi clienti
 
Selectarea se face prin
*pozitionare pe optiunea dorita in lista '''Tipuri de email disponibile'''
*apasarea dublu-click pe butonul din stanga al mouse-ului
Deselectarea se face prin
*pozitionare pe optiunea dorita in lista '''Tipuri email selectate'''
*apasarea dublu-click pe butonul din stanga al mouse-ului
 
Salvarea informatiilor se face apeland functia [[Manual:Integrat/Notiuni/Functii#F5 Salvare|F5 Salvare]] sau apasand [[Manual:Integrat/Notiuni/Butoane|butonul]] Salvare.
 
Abandonarea actiunii de actualizare se face apeland functia [[Manual:Integrat/Notiuni/Functii#F4 Abandon|F4 Abandon]] sau apasand [[Manual:Integrat/Notiuni/Butoane|butonul]] Abandon.
 
 
Modificarea sau stergerea acestor informatii necesita initial pozitionarea mouse-ului pe informatia dorita si apelarea functiei [[Manual:Integrat/Notiuni/Functii#F3 modificare rand|F3 modificare rand]], respectiv [[Manual:Integrat/Notiuni/Functii#F8 stergere rand|F8 stergere rand]].
 
==Puncte==
Pentru un tert se pot adauga, modifica sau sterge si informatii despre  Puncte de lucru.
 
Adaugarea informatiei se face apeland functia [[Manual:Integrat/Notiuni/Functii#F2 adaugare rand|F2 adaugare rand]] sau combinatia de taste [[Manual:Integrat/Notiuni/Functii#Ctrl+F2 Adaugare|Ctrl+F2]] si selectarea din lista a operatiei dorite prin dublu-click.
 
Apare o fereastra in care se completeaza informatii despre
*Punct de lucru - obligatoriu
*Magazin, GLN
*Gestiune - se completeaza doar daca punctul de lucru este un punct de lucru al firmei dvs. si se efectueaza transferuri intre gestiuni
*Mobil, Telefon, Fax
*Adresa, Localitate, Judet / Sector, Tara, Cod postal
*Agent, Delegat  - in cazul clientilor foarte mari exista posibilitatea de a atasa un agent / delegat fiecarui punct de lucru
*E-mail - este adresa de corespondenta cu punctul de lucru
Se poate stabili tipul de e-mail-uri care pot fi primite la punctul de lucru
*(toate)
*Comenzi furnizori
*Anexe contracte paza
*Comenzi clienti
*Facturi clienti
Selectarea se face prin
*pozitionare pe optiunea dorita in lista '''Tipuri de email disponibile'''
*apasarea dublu-click pe butonul din stanga al mouse-ului
Deselectarea se face prin
*pozitionare pe optiunea dorita in lista '''Tipuri email selectate'''
*apasarea dublu-click pe butonul din stanga al mouse-ului
 
Salvarea informatiilor se face apeland functia [[Manual:Integrat/Notiuni/Functii#F5 Salvare|F5 Salvare]] sau apasand [[Manual:Integrat/Notiuni/Butoane|butonul]] Salvare.
 
Abandonarea actiunii de actualizare se face apeland functia [[Manual:Integrat/Notiuni/Functii#F4 Abandon|F4 Abandon]] sau apasand [[Manual:Integrat/Notiuni/Butoane|butonul]] Abandon.
 
 
Modificarea informatiilor necesita initial pozitionarea mouse-ului pe informatia dorita si apelarea functiei [[Manual:Integrat/Notiuni/Functii#F3 modificare rand|F3 modificare rand]].
 
Stergerea informatiilor necesita initial pozitionarea mouse-ului pe informatia dorita si apelarea functiei [[Manual:Integrat/Notiuni/Functii#F8 stergere rand|F8 stergere rand]].
 
Stergerea se realizeaza numai daca aceasta informatie nu se regaseste in nici un document emis pentru respectivul tert.
 
===EDI - ce informatii devin obligatorii===
In cazul in care transmiterea comenzilor, avizelor si a facturilor pentru acest partener se face prin intermediul modulului EDI, completarea informatiilor despre punctul de lucru se efectueaza astfel
*se apasa [[Manual:Integrat/Notiuni/Butoane|butonul]] '''[...]'''
*apare o fereastra cu toate punctele de lucru ale respectivului partener din care selectati punctul de lucru dorit ([[Manual:Integrat/Cataloage/EDI - Parteneri|EDI - Parteneri]])
*se completeaza automat informatii despre:
**Punct de lucru, Magazin, GLN, Adresa, Localitate, Judet / Sector, Tara, Cod postal
Necompletarea unora dintre aceste informatii face sa esueze transmiterea documentelor.
 
==Departamente==
Pentru un tert se pot adauga, modifica sau sterge si informatii despre Departamente.
 
Adaugarea informatiei se face apeland functia [[Manual:Integrat/Notiuni/Functii#F2 adaugare rand|F2 adaugare rand]] sau combinatia de taste [[Manual:Integrat/Notiuni/Functii#Ctrl+F2 Adaugare|Ctrl+F2]] si selectarea din lista a operatiei dorite prin dublu-click.
 
Apare o fereastra in care se completeaza informatii despre
*Prefix
*Nr.DPC - numar departament client - obligatoriu
*Denumire
Salvarea informatiilor se face apeland functia [[Manual:Integrat/Notiuni/Functii#F5 Salvare|F5 Salvare]] sau apasand [[Manual:Integrat/Notiuni/Butoane|butonul]] Salvare.
 
Abandonarea actiunii de actualizare se face apeland functia [[Manual:Integrat/Notiuni/Functii#F4 Abandon|F4 Abandon]] sau apasand [[Manual:Integrat/Notiuni/Butoane|butonul]] Abandon.
 
 
Modificarea informatiilor necesita initial pozitionarea mouse-ului pe informatia dorita si apelarea functiei [[Manual:Integrat/Notiuni/Functii#F3 modificare rand|F3 modificare rand]].
 
Stergerea informatiilor necesita initial pozitionarea mouse-ului pe informatia dorita si apelarea functiei [[Manual:Integrat/Notiuni/Functii#F8 stergere rand|F8 stergere rand]].
===EDI - ce informatii devin obligatorii===
In cazul in care transmiterea comenzilor, avizelor si a facturilor pentru acest partener se face prin intermediul modulului EDI, completarea informatiilor despre departamente este obligatorie in cazul anumitor parteneri.
Necompletarea unora dintre aceste informatii face sa esueze preluarea comenzilor.
 
==Speciale==
==Observatii==
==Delegati==

Versiunea curentă din 16 ianuarie 2020 06:40

Setari , Tutoriale

Prin intermediul acestei ferestre se adauga, modifica sau sterg datele despre un tert.

In cadrul ferestrei sunt doua pagini principale:

  • Cautare se poate efectua cautarea unui tert
  • Editare se pot actualiza datele principale despre tert, pe aceasta pagina exista un set de subpagini