|
|
Linia 4: |
Linia 4: |
| Prin intermediul acestei [[Manual:Integrat/Notiuni/Ferestre|ferestre]] se pot adauga, modifica sau sterge gestiuni. | | Prin intermediul acestei [[Manual:Integrat/Notiuni/Ferestre|ferestre]] se pot adauga, modifica sau sterge gestiuni. |
|
| |
|
| Adaugarea informatiei se face prin apelarea functiei [[Manual:Integrat/Notiuni/Functii#F2 Adaugare|F2 Adaugare]].
| | In cadrul ferestrei sunt doua pagini principale: |
|
| |
|
| Modificarea sau stergerea unei gestiuni se face prin selectarea ei din lista si apelarea functiei [[Manual:Integrat/Notiuni/Functii#F3 Modificare|F3 Modificare]], respectiv [[Manual:Integrat/Notiuni/Functii#F8 Stergere|F8 Stergere ]].
| | *[[Manual:Integrat/Cataloage/Gestiuni/Cautare|Cautare]] se poate efectua cautarea unei gestiuni |
|
| |
|
| Stergerea unei gestiuni este posibila numai daca aceasta nu apare ca analitic in [[Manual:Integrat/Contabilitate/Note contabile|note contabile]].
| | *[[Manual:Integrat/Cataloage/Gestiuni/Editare|Editare]] se pot actualiza datele despre gestiune |
| | |
| ==Date de identificare==
| |
| Datele care se completeaza in mod obligatoriu pentru identificarea unei gestiuni sunt
| |
| *Cod - maxim 10 caractere, Tip - selectie din lista (Engros, Endetail) si Denumire
| |
| | |
| Se pot completa si informatii despre
| |
| *Gestionar - selectie din catalogul de angajati
| |
| *Casa - prin intermediul ei se fac incasarile si platile aferente gestiunii, selectie din [[Manual:Integrat/Cataloage/Casa|catalogul de case]] | |
| *Banca card - prin intermediul ei se fac incasarile cu card aferente gestiunii, selectie din [[Manual:Integrat/Cataloage/Banci|catalogul de banci]]
| |
| *Banca factura - prin intermediul ei se fac incasarile pentru facturile aferente gestiunii, selectie din [[Manual:Integrat/Cataloage/Banci|catalogul de banci]]
| |
| | |
| Alte informatii utile
| |
| *Centru de cost - selectie din [[Manual:Integrat/Cataloage/Centre cost|catalogul de Centre de cost]]
| |
| Se completeaza obligatoriu daca este bifata optiunea [[Manual:Integrat/Generale/Setari#Urmarire pe centre de cost|Setari / Generale - Urmarire pe centre de cost]]
| |
| *GLN - se completeaza in cazul in care se foloseste modulul '''EDI''' in relatia cu unii parteneri
| |
| *Adresa, Localitate, Judet sau Sector, Cod postal, Tara
| |
| **utila in cazul in care gestiunea nu este situata in aceeasi locatie cu sediul social
| |
| **se completeaza in cazul in care se foloseste modulul '''EDI''' in relatia cu unii parteneri
| |
| *Cod casa marcat - ???
| |
| *ID retea - ??? - se completeaza in cazul in care se doreste activarea sistemului de verificare a bonurilor de transfer si a avizelor de expeditie in cazul in care se face import de date din alte baze de date
| |
| | |
| ==Speciale==
| |
| Se mai pot bifa rubricile
| |
| *Se calculeaza accize pt. - NIR marfa in curs de aprov. - FAINOTA
| |
| *Stocul din aceasta gestiune nu este vandabil
| |
| *Stocul din aceasta gestiune nu se rezerva
| |
| *Etichetare automata
| |
| **adauga in lista de asteptare a noilor etichete care trebuiesc listate
| |
| **adaugarea se executa prin intermediul [[Manual:Integrat/Notiuni/Ferestre|ferestrelor]] [[Manual:Integrat/Articole/Catalog articole|Catalog articole]], [[Manual:Integrat/Articole/Preturi vanzare|Preturi vanzare]], Etichete (liste pret)
| |
| **listarea propriu-zisa va fi efectuata de utilizatorul care are bifata rubrica [[Manual:Integrat/Cataloage/Gestiuni/Setari#Toate gestiunile|Toate gestiunile]] sau rubrica [[Manual:Integrat/Cataloage/Gestiuni/Setari#Gestiune|Gestiune]] este completata cu gestiunea respectiva.
| |
| *WMS activ, se completeaza si data de la care aceasta optiune intra in vigoare
| |
| **se foloseste doar in cazul in care gestiunea este gestionata de un sistem [[Manual:Integrat/Module/WMS|Warehouse Management System]]
| |
| | |
| ==Gestiune parinte==
| |
| Se completeaza in cazul in care se doreste transfer automat cu preturi aferente gestiunii parinte.
| |
| | |
| ==Gestiune descarcare==
| |
| Se completeaza in cazul in care se doreste transfer automat cu lista de pret aferenta gestiunii curente.
| |
| | |
| ==Gestiune preturi==
| |
| Se completeaza in cazul in care se doreste incarcarea preturilor de vanzare cu cele din alta gestiune.
| |
| ==Gestiune pierderi==
| |
| Se completeaza in cazul in care se doreste transferul automat al pierderilor aferente livrarilor catre alta gestiune.
| |
| | |
| ==Lista de pret==
| |
| Se selecteaza o lista de [[Manual:Integrat/Articole/Preturi vanzare|preturi de vanzare]].
| |
| | |
| Este utilizata doar pentru actualizarea preturilor de vanzare din NIR.
| |
| | |
| In cazul gestiunilor endetail se poate actualiza automat pretul de vanzare in lista de preturi de vanzare a gestiunii in momentul intocmirii NIR-ului sau la validarea acestuia.
| |
| | |
| ==Client==
| |
| | |
| Aceasta rubrica devine vizibila daca a fost bifata optiunea [[Manual:Integrat/Cataloage/Gestiuni/Setari#Se permite stabilirea unui tert pentru o gestiune|Se permite stabilirea unui tert pentru o gestiune]].
| |
| | |
| Este utila doar pentru cazurile in care gestiunea este de tip custodie si transferurile se efectueaza prin bonuri de transfer.
| |
| | |
| Se selecteaza un client din [[Manual:Integrat/Terti/Catalog terti|catalogul de terti]].
| |
| | |
| ==Gestiuni descarcare automata Front office==
| |
| Apasarea acestui buton are ca efect deschiderea [[Manual:Integrat/Notiuni/Ferestre|ferestrei]] '''Gestiuni din care se descarca automat''' prin intermediul careia se pot selecta gestiunile din care se poate transfera automat marfa in cazul in care gestiunea curenta nu are stoc suficient.
| |
| | |
| ==Angajati afiliati==
| |
| Apasarea acestui buton are ca efect deschiderea [[Manual:Integrat/Notiuni/Ferestre|ferestrei]] '''Angajati afiliati''' prin intermediul careia se pot selecta angajatii in functie de activitatile pe care le desfasoara (Agent, Prelucrator, Delegat, X-Admin, etc).
| |
| | |
| Tipul de activitate '''X-Admin''' este folosit in cazul unor tranzactii care necesita confirmarea din partea unui supervizor.
| |