Manual:Integrat/Utile/Utilizatori si drepturi/Drepturi/Rapoarte: Diferență între versiuni

De la Manual
Sari la navigare Sari la căutare
 
(Nu s-a afișat o versiune intermediară efectuată de același utilizator)
Linia 20: Linia 20:


DOCX - se creaza un fisier in care pozitia fiecarui obiect este cea absoluta ; asemanator cu formatul PDF
DOCX - se creaza un fisier in care pozitia fiecarui obiect este cea absoluta ; asemanator cu formatul PDF
DOCX.FLOW - se creaza un fisier in care pozitia fiecarui obiect se adauga la rezultatul anterior (curgere)
DOCX.FLOW - se creaza un fisier in care pozitia fiecarui obiect se adauga la rezultatul anterior (curgere)


In cazul anumitor rapoarte este posibil ca niciunul dintre cele doua tipuri de export sa nu creeze un document perfect.
'''In cazul anumitor rapoarte este posibil ca niciunul dintre cele doua tipuri de export sa nu creeze un document perfect.'''


=Meniu=
=Meniu=

Versiunea curentă din 5 martie 2020 03:54

Rapoarte[modificare]

Rapoartele existente in aplicatie sunt de doua tipuri:

  • normale
    • sunt apelabile prin intermediul optiunii Toate rapoartele din meniul Rapoarte
    • pot avea legatura directa cu o fereastra
  • rapide
    • sunt apelabile doar din cadrul ferestrelor si nu sunt incluse in lista rapoartelor normale
    • au intotdeauna legatura directa sau indirecta cu o fereastra
  • ambele tipuri de rapoarte sunt pot fi personale; aceste tipuri de rapoarte au fost proiectate la cerere pentru un dvs.

Drepturile disponibile in aplicatie sunt:

  • Vizualizare
  • PDF
  • DOCX (DOCX + DOCX.FLOW)
  • XLS (XLS + XLSX + EXCEL)
  • HTML
  • TXT
  • XML
  • EMAIL

DOCX - se creaza un fisier in care pozitia fiecarui obiect este cea absoluta ; asemanator cu formatul PDF

DOCX.FLOW - se creaza un fisier in care pozitia fiecarui obiect se adauga la rezultatul anterior (curgere)

In cazul anumitor rapoarte este posibil ca niciunul dintre cele doua tipuri de export sa nu creeze un document perfect.

Meniu[modificare]

Pentru vizualizarea tuturor rapoartelor care sunt in subordinea unuia dintre meniurile principale se poate selecta meniul dorit.

Fereastra[modificare]

Pentru vizualizarea tuturor rapoartelor care sunt in subordinea unei ferestre se poate selecta fereastra dorita. In cazul in care a fost selectata o ramura din meniu atunci in lista de ferestre vor fi prezentate doar ferestrele subordonate din meniul respectiv.

In lista de ferestre mai apar doua optiuni:

  • (rapoarte aferente ferestrelor active)
  • (rapoarte fara legatura cu ferestrele active)

Ferestrele active sunt acele ferestre pentru care a fost acordat dreptul de vizualizare.

Acordare drepturi[modificare]

Se poate efectua manual pentru fiecare raport sau automat prin intermediul Acordare drepturi. La apasarea acestui buton se deschide fereastra Drepturi rapoarte unde se pot bifa drepturile care urmeaza a fi acordate si tipurile de rapoarte pentru care se acorda respectivele drepturi.

Retragere drepturi[modificare]

Se poate efectua manual pentru fiecare raport sau automat prin intermediul Retragere drepturi. La apasarea acestui buton se deschide fereastra Drepturi rapoarte unde se pot bifa drepturile care urmeaza a fi retrase si tipurile de rapoarte pentru care se retrag respectivele drepturi.

Filtrare drepturi[modificare]

Se pot vizualiza doar rapoartele care corespund unui criteriu prin apasarea butonului Filtrare drepturi si selectarea dreptului dorit. Necesita si selectarea tipului de raport.

Elimina filtru[modificare]

Elimina filtru stabilit anterior.