Manual:Integrat/Gestiune/Clienti/Point of Sale: Diferență între versiuni

De la Manual
Sari la navigare Sari la căutare
(Pagină nouă: =Rubrici principale= Rubrica multifunctionala - prin intermediul acestei rubrici se pot adauga articolele vandute prin scanarea codului de bara Tabelul cu articolele vandute - cont...)
 
 
(Nu s-au afișat 10 versiuni intermediare efectuate de același utilizator)
Linia 1: Linia 1:
=Rubrici principale=
=Rubrici principale=
Rubrica multifunctionala - prin intermediul acestei rubrici se pot adauga articolele vandute prin scanarea codului de bara
Rubrica multifunctionala - prin intermediul acestei rubrici se pot adauga articolele vandute prin scanarea codului de bara
Tabelul cu articolele vandute - contine coloanele: cod, denumire, pret, total, discount
Tabelul cu articolele vandute - contine coloanele: cod, denumire, pret, total, discount
Subtotal - valoarea inainte de discount
Subtotal - valoarea inainte de discount
Discount - valoarea discountului oferit
Discount - valoarea discountului oferit
Total - valoare finala a dodumentului
Total - valoare finala a dodumentului


Client - prin intermediul acestei rubrici se poate selecta clientul
Client - prin intermediul acestei rubrici se poate selecta clientul
Cash - incasare in numerar
Cash - incasare in numerar
Card - incasare cu card bancar
Card - incasare cu card bancar
CEC - incasare cu CEC
CEC - incasare cu CEC
Tichete - incasare cu tichete valorice
Tichete - incasare cu tichete valorice
Credit - fara incasare
Credit - fara incasare


Tastatura numerica pentru touch screen.
Tastatura numerica pentru touch screen.
Tip document: Bon / Factura
Tip document: Bon / Factura


=Discounturi=
=Tipuri de discount=
Prin intermediul listelor de preturi de vanzare se pot declara urmatoarele:
 
- discount pe volum - intre anumite cantitati se acorda implicit un anumit procent din pretul de vanzare
 
- discount la casa - se poate stabili un procent de discount care se ofera implicit dupa aplicarea discountului de volum
 
- discount maxim - se specifica procentul maxim de discount care poate fi oferit unui articol
 
- pret maxim - se poate stabili un pret maxim care este util in cazul articolelor care trebuie sa se vanza catre populatie la un pret impus de legislatie
 
- pret final - se poate specifica faptul ca la pretul de vanzare nu se mai acorda alt discount in afara celui de volum si celui de casa
 
Prin intermediul catalogului Terti se pot declara urmatoarele:
 
- discount vanzari - in pagina Client la rubrica discount vanzari
 
- discount / grupe de articole - in pagina Client la apasarea butonului discount / grupe de articole
 
=Pretul de vanzare si prioritatea de acordare a discounturilor=
 
Pretul de vanzare si prioritatea de acordare a discounturilor este urmatoarea:
 
- articolele care au stabilit pret maximal si care se vand pe bon fiscal nu beneficiaza de nici un fel de discount si se vand la pretul maximal stabilit in listele de preturi de vanzare
 
- articolele oferite gratuit, ecotaxa si cele pentru care a fost stabilit pret manual nu suporta discount
 
- articolele care beneficiaza de discount pe volum pot fi influentate de alte tipuri de discounturi in afara discountului la casa doar daca a fost bifata optiunea "se acorda discount si la articolele cu discount pe volum" din setarile aferente ferestrei "Preturi vanzare"
 
- articolele care au bifata rubrica "Pret final" beneficiaza doar de discountul pe volum si discountul la casa
 
- prioritatea discounturilor este : discount la casa, discount / grupe de articole, discount manual / pozitie, discount din catalogul terti, discountul stabilit in momentul vanzarii

Versiunea curentă din 1 decembrie 2020 10:40

Rubrici principale[modificare]

Rubrica multifunctionala - prin intermediul acestei rubrici se pot adauga articolele vandute prin scanarea codului de bara

Tabelul cu articolele vandute - contine coloanele: cod, denumire, pret, total, discount

Subtotal - valoarea inainte de discount

Discount - valoarea discountului oferit

Total - valoare finala a dodumentului

Client - prin intermediul acestei rubrici se poate selecta clientul

Cash - incasare in numerar

Card - incasare cu card bancar

CEC - incasare cu CEC

Tichete - incasare cu tichete valorice

Credit - fara incasare

Tastatura numerica pentru touch screen.

Tip document: Bon / Factura

Tipuri de discount[modificare]

Prin intermediul listelor de preturi de vanzare se pot declara urmatoarele:

- discount pe volum - intre anumite cantitati se acorda implicit un anumit procent din pretul de vanzare

- discount la casa - se poate stabili un procent de discount care se ofera implicit dupa aplicarea discountului de volum

- discount maxim - se specifica procentul maxim de discount care poate fi oferit unui articol

- pret maxim - se poate stabili un pret maxim care este util in cazul articolelor care trebuie sa se vanza catre populatie la un pret impus de legislatie

- pret final - se poate specifica faptul ca la pretul de vanzare nu se mai acorda alt discount in afara celui de volum si celui de casa

Prin intermediul catalogului Terti se pot declara urmatoarele:

- discount vanzari - in pagina Client la rubrica discount vanzari

- discount / grupe de articole - in pagina Client la apasarea butonului discount / grupe de articole

Pretul de vanzare si prioritatea de acordare a discounturilor[modificare]

Pretul de vanzare si prioritatea de acordare a discounturilor este urmatoarea:

- articolele care au stabilit pret maximal si care se vand pe bon fiscal nu beneficiaza de nici un fel de discount si se vand la pretul maximal stabilit in listele de preturi de vanzare

- articolele oferite gratuit, ecotaxa si cele pentru care a fost stabilit pret manual nu suporta discount

- articolele care beneficiaza de discount pe volum pot fi influentate de alte tipuri de discounturi in afara discountului la casa doar daca a fost bifata optiunea "se acorda discount si la articolele cu discount pe volum" din setarile aferente ferestrei "Preturi vanzare"

- articolele care au bifata rubrica "Pret final" beneficiaza doar de discountul pe volum si discountul la casa

- prioritatea discounturilor este : discount la casa, discount / grupe de articole, discount manual / pozitie, discount din catalogul terti, discountul stabilit in momentul vanzarii