Manual:Integrat/Gestiune/Furnizori/Rapoarte si imprimante/Setari: Diferență între versiuni

De la Manual
Sari la navigare Sari la căutare
(Pagină nouă: __NOTOC__ < Manual:Integrat/Setari ==Rapoarte - imprimante==)
 
Linia 2: Linia 2:
[[Manual:Integrat/Setari|< Manual:Integrat/Setari]]
[[Manual:Integrat/Setari|< Manual:Integrat/Setari]]
==Rapoarte - imprimante==
==Rapoarte - imprimante==
Permite stabilirea tipului implicit de raport utilizat in cazul informatiilor despre
*Comanda
*Comanda cursa
*Desfasurator
*Eticheta palet
*Eticheta bax
*Aviz
*Aviz (import)
*Bon transport
Pentru fiecare dintre aceste tipuri se poate completa
*Raport - din lista de selectie aferenta rapoartelor disponibile
*Exemplare - numarul de exemplare in care se face listarea, implicit 1
*Imprimanta - din lista de selectie aferenta de imprimante disponibile
*RP - din lista de selectie aferenta imprimantele Remote disponibile
Rapoartele stabilite se utilizeaza
*la transmiterea de Email pentru comenzi
*la listarea comenzilor furnizor de necesar
*la pregatire si receptie (aviz, bon transport)

Versiunea de la data 28 iunie 2019 08:45

< Manual:Integrat/Setari

Rapoarte - imprimante[modificare]

Permite stabilirea tipului implicit de raport utilizat in cazul informatiilor despre

  • Comanda
  • Comanda cursa
  • Desfasurator
  • Eticheta palet
  • Eticheta bax
  • Aviz
  • Aviz (import)
  • Bon transport

Pentru fiecare dintre aceste tipuri se poate completa

  • Raport - din lista de selectie aferenta rapoartelor disponibile
  • Exemplare - numarul de exemplare in care se face listarea, implicit 1
  • Imprimanta - din lista de selectie aferenta de imprimante disponibile
  • RP - din lista de selectie aferenta imprimantele Remote disponibile

Rapoartele stabilite se utilizeaza

  • la transmiterea de Email pentru comenzi
  • la listarea comenzilor furnizor de necesar
  • la pregatire si receptie (aviz, bon transport)