Manual:Integrat/Gestiune/Clienti/Rapoarte si imprimante/Setari: Diferență între versiuni

De la Manual
Sari la navigare Sari la căutare
m (a protejat „Manual:Integrat/Gestiune/Clienti/Rapoarte si imprimante/Setari” ([Modificare=Autorizat doar pentru administratori] (indefinit) [Redenumire=Autorizat doar pentru administratori] (indefinit)))
mFără descriere a modificării
Linia 2: Linia 2:
Permite stabilirea tipului implicit de raport utilizat in cazul informatiilor despre:
Permite stabilirea tipului implicit de raport utilizat in cazul informatiilor despre:
*Comanda
*Comanda
*Comanda cursa
*Nota de comanda
*Desfasurator
*Eticheta palet
*Eticheta palet
*Eticheta bax
*Eticheta bax
*Aviz
*Aviz
*Aviz (import)
*Aviz (export)
*Factura
*Factura (export)
*Chitanta
*Dispozitie plata
*NIR
*Bon transport
*Bon transport
*Declaratie
*Desfasurator
*Fisa palet


Pentru fiecare dintre aceste tipuri se poate completa:
Pentru fiecare dintre aceste tipuri se poate completa:

Versiunea de la data 3 iulie 2019 17:06

Rapoarte - imprimante[modificare]

Permite stabilirea tipului implicit de raport utilizat in cazul informatiilor despre:

  • Comanda
  • Nota de comanda
  • Eticheta palet
  • Eticheta bax
  • Aviz
  • Aviz (export)
  • Factura
  • Factura (export)
  • Chitanta
  • Dispozitie plata
  • NIR
  • Bon transport
  • Declaratie
  • Desfasurator
  • Fisa palet

Pentru fiecare dintre aceste tipuri se poate completa:

  • Raport - din lista de selectie aferenta rapoartelor disponibile
  • Exemplare - numarul de exemplare in care se face listarea, implicit 1
  • Imprimanta - din lista de selectie aferenta de imprimante disponibile
  • RP - din lista de selectie aferenta de imprimante Remote disponibile

Rapoartele stabilite se utilizeaza:

  • la transmiterea de Email pentru comenzi
  • la listarea comenzilor furnizor de necesar
  • la pregatire si receptie (aviz, bon transport)