Manual:Integrat/Gestiune/Furnizori/Avize furnizori: Diferență între versiuni
Avir (discuție | contribuții) mFără descriere a modificării |
Avir (discuție | contribuții) |
||
Linia 16: | Linia 16: | ||
*Seria - seria documentului | *Seria - seria documentului | ||
{{Manual:Integrat/Notiuni/Rubrici/Cautare in cataloage/ | {{Manual:Integrat/Notiuni/Rubrici/Cautare in cataloage/Cod}} | ||
*Gestiune - gestiunea in care se inregistreaza documentul | *Gestiune - gestiunea in care se inregistreaza documentul |
Versiunea de la data 16 iulie 2019 07:24
Prin intermediul acestei ferestre se introduc documente de tip Aviz intrare.
Vom folosi termenul de intrare deoarece exista trei tipuri de avize
- Avize de expeditie (furnizori) - cont 408
- Avize intre subunitati - cont 482
- Avize intre unitate si subunitate - cont 481
Rubrici principale[modificare]
Un document contine urmatoarele rubrici principale
- Numar - numarul documentului
- Data - data documentului
- Seria - seria documentului
Cod[modificare]
Aceasta rubrica poate fi Cod, Cod bare sau Cod partener (functii)
Implicit, rubrica Cod se stabileste automat in functie de partener si de setarea rubricii Nu se activeaza catalogul de partener automat.
In cazul in care partenerul are o lista de pret si nu este bifata rubrica mai sus mentionata atunci implicit se va afisa Cod partener iar cautarea se realizeaza prin intermediul ferestrei aferenta catalogului de preturi alocat partenerului.
In caz contrar, va fi afisata rubrica Cod iar cautarea se realizeaza prin intermediul ferestrei aferenta catalogului de articole.
Codul poate fi inactiv in cazul in care este bifata optiunea Nu se foloseste codul de articol.
Selectarea unui articol se poate realiza prin introducerea codului sau prin apelarea functie F12 Cautare care permite cautarea articolului prin intermediul ferestrelor specifice.
Rubrica este completata automat la selectarea unui articol prin intermediul rubricii Denumire.
- Gestiune - gestiunea in care se inregistreaza documentul
- Furnizor - tertul care a emis documentul
- Punct - punctul de lucru al furnizorului, devine activ doar daca a fost introdus cel putin un punct de lucru pentru tertul selectat
- Nr. NIR - numarul notei de intrare-receptie
- pentru a completa manual aceasta rubrica, trebuie bifata rubrica Numar de NIR manual
- numerotarea automata a NIR-urilor se efectueaza in momentul validarii doar daca a fost declarata o plaja de numere (Serii si numere) aferenta gestiunii selectata in document
- Explicatie - rubrica optionala
La selectarea furnizorului se completeaza automat rubricile
- T/I/E - Tara, Intracomunitar, Extracomunitar
- ID furnizor - numar atribuit de furnizor in relatia cu firma dvs
La inchiderea comenzilor, se completeaza automat
- Nr. CMD - numarul comenzii
- Nr. Ref. - numarul comenzii atribuite de furnizor
- Valoare repartizata - reprezinta valoarea tuturor repartizarilor de transport sau discount efectuate pe documentul curent
Rubrici speciale[modificare]
TVA*[modificare]
TVA*/TVA inc* - eticheta este interactiva si reprezinta tipul de inregistrare al TVA-ului, acesta poate fi TVA exigibil afisat cu TVA* sau TVA la incasare afisat cu TVA inc*. Schimbarea tipului se poate realiza in regim de modificare prin apasarea butonului din stanga al mouse-ului pe aceasta eticheta si selectarea altei optiuni.
Inchis*[modificare]
Prezinta documentele care sunt in referinta cu documentul curent prin apasarea butonului din stanga al mouse-ului pe aceasta eticheta.
Functii[modificare]
In regim de vizualizare
F5 Contari[modificare]
Afiseaza ferestra Contari aferente documentului
Tipuri de miscari[modificare]
5. Inchideri comenzi furnizori
8. Repartizare transport sau discount primit cu alt document