Manual:Integrat/Cataloage/Date despre firma: Diferență între versiuni
Avir (discuție | contribuții) m (→Generale) |
Avir (discuție | contribuții) m (→Generale) |
||
Linia 36: | Linia 36: | ||
[[Manual:Integrat/Salarii/Actualizari/Angajati#Revisal|Angajati - Revisal]] | [[Manual:Integrat/Salarii/Actualizari/Angajati#Revisal|Angajati - Revisal]] | ||
[[Manual:Integrat/Tutoriale#EDI - Electronic Data Interchange|EDI - Electronic Data Interchange]] | [[Manual:Integrat/Tutoriale#EDI - Electronic Data Interchange|EDI - Electronic Data Interchange]] | ||
Versiunea de la data 18 iulie 2019 19:48
Prin intermediul acestei ferestre se declara si modifica datele despre firma.
Informatia este organizata pe mai multe pagini: o pagina care contine informatiile generale despre firma si alte pagini in functie de tipul de raportare pentru care este necesara respectiva informatie.
Generale[modificare]
Informatiile care se completeaza in aceasta pagina sunt
- Denumire - obligatoriu
- CUI - obligatoriu
- Atribut fiscal - daca este cazul
- Nr. reg. com - numarul de inregistrare la Registrul Comertului - obligatoriu
- GLN - obligatoriu in cazul in care se foloseste modulul EDI in relatia cu unii parteneri
- Cod CAEN - obligatoriu, selectie din lista
- Adresa, Localitate, Judet sau sector, Tara - obligatoriu
- Cod postal - obligatoriu in cazul in care se foloseste modulul EDI in relatia cu unii parteneri
- Telefon, Fax, Mobil, E-mail, adresa web - optional
- Banca 1, Denumire, Cont, Adresa, etc - obligatoriu, informatia se listeaza pe facturi si este utilizata si in cazul in care se foloseste modulul EDI in relatia cu unii parteneri
- Banca 2, Denumire, Cont, Adresa, etc - optional
In cazul in care se genereaza raportarea Revisal prin intermediul aplicatiei, este obligatoriu sa se completeze si
- Forma organizatorica - selectie din catalogul de forme de organizare
- Forma juridica - selectie din catalogul de forme juridice
Optional se mai pot completa informatii despre
- Capital social, Autorizatie, Activitate, Firma Financiara
Daca este cazul
- se bifeaza rubrica firma este inscrisa in "Registrul persoanelor impozabile inregistrate in scopuri de TVA"
- se bifeaza rubrica firma este inscrisa in "Registrul persoanelor impozabile care aplica sistemul TVA la incasare"
- se bifeaza rubrica firma declarata INACTIVA in "Registrul contribuabililor inactivi/reactivati"
- se bifeaza rubrica firma este inscrisa in "Registrul persoanelor care aplica plata defalcata a TVA" incepand cu data si se completeaza si data de la care intra in vigoare
Vezi si
EDI - Electronic Data Interchange
Intrastat[modificare]
Informatiile din aceasta pagina se completeaza obligatoriu in cazul in care firma are activitati de import - export care trebuiesc declarate la Intrastat.
Se completeaza informatii despre
- nume, prenume si pozitia (functia) persoanei care semneaza declaratia
- telefon, fax, email - pentru contact
Declaratia 112[modificare]
In cazul in care firma foloseste modulul de Salarii al aplicatiei pentru generarea statelor de plata si a Declaratiei 112 se completeaza obligatoriu informatii despre
- semnatura declaratie si functie declarant
- state de plata intocmite de
- casa de asigurari de sanatate cu care firma are conventie si numarul conventiei; casa de sanatate se selecteaza din lista caselor acreditate (Case de asigurare)
- casa de pensii cu care firma are conventie
Se mai pot completa informatii despre
- numar conventie somaj, data inceput subventie si tip subventie
- ITM-ul la care este asignata firma, numarul dosarului si inspectorul
Se bifeaza rubrica firma desfasoara activitati in sectorul constructii (cel putin 80% din cifra de afaceri totala) in cazul in care firma desfasoara activitati in sectorul constructii.
In cazul in care se genereaza pontajul din fereastra Lichidare - Pontaj in format .XLS se completeaza si rubricile
- ora & min. incepere program de lucru
- pauza de masa (minute)
Declaratia 300[modificare]
In cazul in care firma genereaza Declaratia 300 prin intermediul aplicatiei, se completeaza obligatoriu informatii despre
- nume, prenume si functia persoanei care intocmeste declaratia
Declaratia 394[modificare]
In cazul in care firma genereaza Declaratia 394 prin intermediul aplicatiei, se completeaza obligatoriu informatii despre
- B.1. Date de identificare reprezentant fiscal/legal/imputernicit
- CIF / CNP, denumire, adresa, email, tip reprezentant
- B.2. Tipul persoanei care a intocmit declaratia
- Denumire, CIF / CNP
- persoana fizica si calitate sau persoana juridica si functie in cadrul persoanei impozabile
Declaratia 390[modificare]
In cazul in care firma genereaza Declaratia 390 prin intermediul aplicatiei, se completeaza obligatoriu informatii despre
- nume, prenume si functia persoanei care intocmeste declaratia
Bilant[modificare]
In cazul in care firma genereaza Bilantul prin intermediul aplicatiei, se completeaza obligatoriu informatii despre
- tip entitate - obligatoriu, selectie din lista
- forma de proprietate - obligatoriu, selectie din lista de Bilant - forme de proprietate
- administrator (nume si prenume)
- intocmit (nume si prenume), calitatea selectie din lista de Bilant - calitate intocmit, nr.de inregistrare in organismul profesional
Dupa caz, se pot bifa rubricile
- Entitatea are obligatia legala de auditare a situatiilor financiare anuale?
- Entitatea a optat voluntar pentru auditarea situatiilor financiare anuale?
- Situatiile financiare anuale au fost aprobate potrivit legii
Se mai poate completa informatia despre
- Nume si prenume auditor persoana fizica / Denumire firma de audit
- Nr.de inregistrare in Registrul CAFR
- CIF / CUI