Manual:EDI: Diferență între versiuni

De la Manual
Sari la navigare Sari la căutare
Linia 39: Linia 39:
Prin activarea acestei rubrici aplicatia
Prin activarea acestei rubrici aplicatia


*verifica daca exista rapoarte automate  
*verifica daca exista rapoarte automate care trebuie sa fie trimise
**creaza fisierele aferente
**creaza fisierele aferente
**trimite rezultatul pe adresele de email specificate
**trimite rezultatul pe adresele de email specificate

Versiunea de la data 2 august 2019 12:36

Descriere[modificare]

EDI = Electronic Data Interchange

FTP = File Transfer Protocol

Aplicatia Integrat.STS se ocupa completarea fisierelor care trebuie sa fie trimise catre parteneri si le salveaza in directoarele stabilite prin intermediul ferestrei EDI - Conectori.

Fisierelor se pot trimite direct din aplicatia Integrat.STS dar numai prin apelare manuala a functiei de trimitere fisiere sau prin intermediu acestei aplicatii in mod automat.

FTP[modificare]

Prin activarea acestei rubrici aplicatia

  • se conecteaza la serverele FTP stabilite in aplicatia Integrat.STS
    • descarca fisierele primite
    • trimite fisierele create
  • trimite alertele pe email

Conectarea se poate realiza la un anumit interval de secunde sau/si la o anumita ora.

Fișier:EDI FTP.jpg

In imaginea prezentata se poate observa ca la fiecare 30 secunde se va efectua o conexiune la serverul FTP.

In anumite cazuri, cand se primesc fisiere PDF, aceste vor fi trimise automat la adresele de email stabilite la rubrica Adrese de email pentru instiintari / alerte / PDF.

Export[modificare]

Prin activarea acestei rubrici aplicatia

  • creaza un fisier CSV cu stocurile curente din gestiunile selectate pentru conectorul Export-Stoc
  • se conecteaza la serverele FTP stabilite in aplicatia Integrat.STS
    • trimite fisierul CSV rezultat

Pentru a putea crea fisierul trebuie sa fie completata rubrica GLN in fereastra Date despre firma din aplicatia Integrat.STS

GLN in limba engleza

Rapoarte[modificare]

Prin activarea acestei rubrici aplicatia

  • verifica daca exista rapoarte automate care trebuie sa fie trimise
    • creaza fisierele aferente
    • trimite rezultatul pe adresele de email specificate