Manual:Asistenta: Diferență între versiuni

De la Manual
Sari la navigare Sari la căutare
Linia 9: Linia 9:
*Asistent - contine lista de asistenti care pot prelua cerere din care se poate alege un anumit asistent; daca nu se selecteaza un asistent atunci cererea va fi disponibila pentru toti asistentii  
*Asistent - contine lista de asistenti care pot prelua cerere din care se poate alege un anumit asistent; daca nu se selecteaza un asistent atunci cererea va fi disponibila pentru toti asistentii  
*Mesaj - o explicatie sumara a problemei intampinate
*Mesaj - o explicatie sumara a problemei intampinate
== Preluarea cererilor ==
Preluarea cererilor poate fi efectuata doar de catre un asistent prin apasarea butonului '''1. Preluare''' care are ca efect trecerea cererii din '''status 1''' in '''status 2'''.
Dupa preluarea cererii asistentul intra in contact cu clientul pentru rezolvarea cererii respective.
== Finalizarea cererilor ==
Finalizarea cererilor poate fi efectuata doar de catre un asistent prin apasarea butonului '''3. Finalizare''' care are ca efect trecerea cererii din '''status 2''' in '''status 3'''.
Dupa finalizarea cererii initiatorul cererii trebuie sa confirme respectiva cerere.


== Confirmarea cererilor ==
== Confirmarea cererilor ==

Versiunea de la data 28 martie 2021 05:25

Plasarea cererilor[modificare]

Plasarea unei cereri se efecueaza prin apasarea butonului 1. Cerere.

In fereastra Plasare cerere asistenta se vor completa rubricile:

  • Tip - tipul cererii - Integrat.STS, Interventie la sediu, Periferice, etc.
  • Asistent - contine lista de asistenti care pot prelua cerere din care se poate alege un anumit asistent; daca nu se selecteaza un asistent atunci cererea va fi disponibila pentru toti asistentii
  • Mesaj - o explicatie sumara a problemei intampinate

Preluarea cererilor[modificare]

Preluarea cererilor poate fi efectuata doar de catre un asistent prin apasarea butonului 1. Preluare care are ca efect trecerea cererii din status 1 in status 2.

Dupa preluarea cererii asistentul intra in contact cu clientul pentru rezolvarea cererii respective.

Finalizarea cererilor[modificare]

Finalizarea cererilor poate fi efectuata doar de catre un asistent prin apasarea butonului 3. Finalizare care are ca efect trecerea cererii din status 2 in status 3.

Dupa finalizarea cererii initiatorul cererii trebuie sa confirme respectiva cerere.

Confirmarea cererilor[modificare]