Manual:Integrat/Salarii: Diferență între versiuni
Avir (discuție | contribuții) mFără descriere a modificării |
Avir (discuție | contribuții) mFără descriere a modificării |
||
Linia 12: | Linia 12: | ||
**contracte de munca si anexe ale acestora | **contracte de munca si anexe ale acestora | ||
*declararea | *declararea nomenclatoarelor | ||
**colective | **colective | ||
**functii | **functii |
Versiunea de la data 30 mai 2019 07:15
Modulul de salarii asigura evidenta angajatilor, cu posibilitatea inregistrarii tuturor schimbarilor la orice moment, actualizarea datelor care contribuie la calcularea drepturilor salariale, calculul obligatiilor pe care angajatorul le are de platit la stat, obtinerea declaratiilor aferente acestor obligatii.
Modulul asigura realizarea urmatoarelor operatii:
- declararea angajatilor
- angajare, incetarea contractului de munca, colectiv si functie
- casa de sanatate cu care are contract de asigurare
- grupa de munca, un eventual handicap, salariu negociat, sporuri
- date de tip personal: adresa, carte de identitate
- persoane aflate in intretinere
- banca si contul bancar in cazul platii drepturilor salariale pe card
- contracte de munca si anexe ale acestora
- declararea nomenclatoarelor
- colective
- functii
- tipuri de sporuri
- tipuri de retineri
- tipuri de plati intermediare
- impozitar in momentul modificarii acestuia de catre organele competente
- declararea unor noi coeficienti pentru pensie, sanatate, contributie asiguratorie de munca, etc in momentul modificarii acestora prin legislatie
- actualizarea datelor care contribuie la calcularea drepturilor salariale dintr-o luna
- concediu de odihna, concediu medical, ore peste program, ore de noapte, invoit, nemotivat, absent; indemnizatia aferenta pentru concediu de odihna si cel medical se calculeaza automat
- prime, penalizari, plati intermediare (plata sumelor pentru concediu de odihna neefectuat la lichidare, etc), retineri (pensii alimentare, garantii gestionari, etc)
- calculul si obtinerea listelor de avans/lichidare
- obtinerea recapitulatiei contabile, a Declaratie 112 privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate
- vizualizarea unor date de istorie
- listarea adeverintelor de venit la solicitarea angajatilor
- vizualizarea caselor de sanatate acreditate, a zilelor de sarbatori legale, a coeficientilor de risc pe tipuri de incadrare CAEN, a tipurilor de concedii medicale acceptate
- calcularea netului din brut sau a brutului din net si cheltuiala salariala pe care acesta o implica pentru angajator
Listele specifice acestui modul acorda utilizatorului posibilitatea de a obtine informatii despre: angajati si date de incadrare, angajati si date de personal, registru de evidenta personal (modificarile survenite in incadrarea angajatilor) pentru completare in programul furnizat de Inspectoratul de Munca, pontaje, plati intermediare, concedii medicale (date necesare pentru completarea certificatelor medicale in momentul depunerii lor la FNUASS), concedii de odihna, etc Modulul poate genera automat nota contabila aferenta lichidarii