Manual:Integrat/Salarii/Avans si lichidare/Lichidare: Diferență între versiuni

De la Manual
Sari la navigare Sari la căutare
Linia 19: Linia 19:
*pontaj in format .XLS
*pontaj in format .XLS
   
   
 
==Observatii==
Vizualizarea, listarea datelor si generarea Declaratiei 112 pentru lichidarea dintr-o perioada anterioara se poate obtine apeland '''[[Manual:Integrat/Salarii/Istorie/Istorie angajator|Istorie angajator]]'''.
Vizualizarea, listarea datelor si generarea Declaratiei 112 pentru lichidarea dintr-o perioada anterioara se poate obtine apeland '''[[Manual:Integrat/Salarii/Istorie/Istorie angajator|Istorie angajator]]'''.


Rectificarea datelor pentru lichidarea unei perioade anterioare (luna de salarii inchisa) se poate obtine apeland '''[[Manual:Integrat/Salarii/Istorie/Rectificative|Rectificative]]'''.
Rectificarea datelor pentru lichidarea unei perioade anterioare (luna de salarii inchisa) se poate obtine apeland '''[[Manual:Integrat/Salarii/Istorie/Rectificative|Rectificative]]'''.


==Intrebari frecvente==
==Intrebari frecvente==

Versiunea de la data 10 iunie 2019 11:47

Setari, Tutoriale

Personalizarea ferestrei[modificare]

Personalizarea ferestrei pentru calculul drepturilor salariale la lichidare permite

Lichidare[modificare]

Prin intermediul acestui ecran:

  • se efectueaza automat calculul drepturilor salariale pentru lichidare
  • se genereaza Declaratia 112
  • se obtin listele necesare:
    • stat de plata, stat de semnaturi, recapitulatii, nota contabila, etc
    • concedii medicale si listele necesare pentru decontarea cu FNUASS, eventual FAAMBP
    • nemotivati, invoiti, ore suplimentare, plati intermediare, tichete de masa, retineri
  • pontaj in format .XLS

Observatii[modificare]

Vizualizarea, listarea datelor si generarea Declaratiei 112 pentru lichidarea dintr-o perioada anterioara se poate obtine apeland Istorie angajator.

Rectificarea datelor pentru lichidarea unei perioade anterioare (luna de salarii inchisa) se poate obtine apeland Rectificative.

Intrebari frecvente[modificare]

De ce nu am acces la optiunea „Avans” sau „Lichidare”?

De ce obtin mesaj de eroare si nu am acces la listele de plata, etc?

Ce reprezinta butoanele “Selectare” sau “Deselectare”?

Cum selectez modul in care se listeaza?

Cum selectez un set de informatii?