Manual:Integrat/Terti/Situatii/Situatie contabila: Diferență între versiuni
Avir (discuție | contribuții) |
Avir (discuție | contribuții) |
||
Linia 17: | Linia 17: | ||
Informatia mai poate fi filtrata daca | Informatia mai poate fi filtrata daca | ||
*se completeaza perioada pentru care dorim informatii | *se completeaza perioada pentru care dorim informatii | ||
Perioada implicita, in cazul in care nu se completeaza informatia, este perioada incepand cu prima zi din luna contabila deschisa pana la ziua declarata ca data maxima pentru | Perioada implicita, in cazul in care nu se completeaza informatia, este perioada incepand cu prima zi din luna contabila deschisa pana la ziua declarata ca data maxima pentru introducerea de documente. | ||
*se selecteaza in rubrica '''tip''' o clasa de conturi sau un cont contabil anume | *se selecteaza in rubrica '''tip''' o clasa de conturi sau un cont contabil anume | ||
Pentru revenirea la toate conturile contabile care au legatura cu tertul se selecteaza '''[*]'''. | Pentru revenirea la toate conturile contabile care au legatura cu tertul se selecteaza '''[*]'''. |
Versiunea de la data 23 iulie 2019 15:48
Prin intermediul acestei ferestre se poate vizualiza situatia contabila in relatia cu un partener.
Apare o fereastra in care trebuie sa completati in rubrica Denumire tertul dorit. Completarea se face selectand din lista declarata in catalogul de terti.
Dupa selectare se apeleaza functia F7 Actualizare sau se apasa butonul Actualizare.
Informatii prezentate[modificare]
In partea dreapta-sus sunt prezentate rulajele si soldurile conturilor.
In partea de jos se afiseaza un tabel cu informatii despre
- cont, numar, data document, fel document
- debit, credit si sold dupa efectuarea acestei operatii
- data, numarul si felul documentului cu care intra eventual in relatie
- contul / conturile cu care intra in contrapartida
Filtrare informatii[modificare]
Informatia mai poate fi filtrata daca
- se completeaza perioada pentru care dorim informatii
Perioada implicita, in cazul in care nu se completeaza informatia, este perioada incepand cu prima zi din luna contabila deschisa pana la ziua declarata ca data maxima pentru introducerea de documente.
- se selecteaza in rubrica tip o clasa de conturi sau un cont contabil anume
Pentru revenirea la toate conturile contabile care au legatura cu tertul se selecteaza [*].
Daca nu se selecteaza o clasa de conturi sau un cont sunt prezentate toate conturile contabile care au legatura cu tertul respectiv
- se selecteaza o moneda din catalogul de monede
- se bifeaza rubrica Numai nestinse
- se bifeaza rubrica Include si 511
Dupa completarea acestor filtre se apeleaza functia F7 Actualizare sau se apasa butonul Actualizare.
Link-uri[modificare]
Apasand butonul din dreapta al mouse-ului se apeleaza fereastra aferenta documentului (factura, aviz, document de plata, etc) pe documentul respectiv.
Listare[modificare]
Informatiile pot fi listate apeland functia F9 Listare sau apasand butonul Listare si selectand Raportul dorit.