Manual:Integrat/Utile/Utilizatori si drepturi/Drepturi/Rapoarte: Diferență între versiuni
Avir (discuție | contribuții) mFără descriere a modificării |
Avir (discuție | contribuții) |
||
Linia 26: | Linia 26: | ||
=Filtrare drepturi= | =Filtrare drepturi= | ||
Se pot vizualiza doar rapoartele care corespund unui criteriu prin apasarea butonului '''Filtrare drepturi''' si selectarea dreptului dorit. Necesita si selectarea tipului de raport. |
Versiunea de la data 5 martie 2020 03:19
Rapoarte[modificare]
Rapoartele existente in aplicatie sunt de doua tipuri:
- normale
- sunt apelabile prin intermediul optiunii Toate rapoartele din meniul Rapoarte
- pot avea legatura directa cu o fereastra
- rapide
- sunt apelabile doar din cadrul ferestrelor si nu sunt incluse in lista rapoartelor normale
- au intotdeauna legatura directa sau indirecta cu o fereastra
- ambele tipuri de rapoarte sunt pot fi personale; aceste tipuri de rapoarte au fost proiectate la cerere pentru un dvs.
Drepturile disponibile in aplicatie sunt:
- Vizualizare
- DOCX (DOCX + DOCX.FLOW)
- XLS (XLS + XLSX + EXCEL)
- HTML
- TXT
- XML
Acordare drepturi[modificare]
Se poate efectua manual pentru fiecare raport sau automat prin intermediul Acordare drepturi. La apasarea acestui buton se deschide fereastra Drepturi rapoarte unde se pot bifa drepturile care urmeaza a fi acordate si tipurile de rapoarte pentru care se acorda respectivele drepturi.
Retragere drepturi[modificare]
Se poate efectua manual pentru fiecare raport sau automat prin intermediul Retragere drepturi. La apasarea acestui buton se deschide fereastra Drepturi rapoarte unde se pot bifa drepturile care urmeaza a fi retrase si tipurile de rapoarte pentru care se retrag respectivele drepturi.
Filtrare drepturi[modificare]
Se pot vizualiza doar rapoartele care corespund unui criteriu prin apasarea butonului Filtrare drepturi si selectarea dreptului dorit. Necesita si selectarea tipului de raport.