Manual:Integrat/Utile/Utilizatori si drepturi/Drepturi/Rapoarte: Diferență între versiuni

De la Manual
Sari la navigare Sari la căutare
mFără descriere a modificării
Linia 26: Linia 26:


=Filtrare drepturi=
=Filtrare drepturi=
Se pot vizualiza doar rapoartele care corespund unui criteriu prin apasarea butonului '''Filtrare drepturi''' si selectarea dreptului dorit. Necesita si selectarea tipului de raport.

Versiunea de la data 5 martie 2020 03:19

Rapoarte[modificare]

Rapoartele existente in aplicatie sunt de doua tipuri:

  • normale
    • sunt apelabile prin intermediul optiunii Toate rapoartele din meniul Rapoarte
    • pot avea legatura directa cu o fereastra
  • rapide
    • sunt apelabile doar din cadrul ferestrelor si nu sunt incluse in lista rapoartelor normale
    • au intotdeauna legatura directa sau indirecta cu o fereastra
  • ambele tipuri de rapoarte sunt pot fi personale; aceste tipuri de rapoarte au fost proiectate la cerere pentru un dvs.

Drepturile disponibile in aplicatie sunt:

  • Vizualizare
  • PDF
  • DOCX (DOCX + DOCX.FLOW)
  • XLS (XLS + XLSX + EXCEL)
  • HTML
  • TXT
  • XML
  • EMAIL

Acordare drepturi[modificare]

Se poate efectua manual pentru fiecare raport sau automat prin intermediul Acordare drepturi. La apasarea acestui buton se deschide fereastra Drepturi rapoarte unde se pot bifa drepturile care urmeaza a fi acordate si tipurile de rapoarte pentru care se acorda respectivele drepturi.

Retragere drepturi[modificare]

Se poate efectua manual pentru fiecare raport sau automat prin intermediul Retragere drepturi. La apasarea acestui buton se deschide fereastra Drepturi rapoarte unde se pot bifa drepturile care urmeaza a fi retrase si tipurile de rapoarte pentru care se retrag respectivele drepturi.

Filtrare drepturi[modificare]

Se pot vizualiza doar rapoartele care corespund unui criteriu prin apasarea butonului Filtrare drepturi si selectarea dreptului dorit. Necesita si selectarea tipului de raport.