Manual:Integrat/Cataloage/Angajati - date sumare: Diferență între versiuni
< Manual:Integrat | Cataloage
Sari la navigare
Sari la căutare
Avir (discuție | contribuții) mFără descriere a modificării |
Avir (discuție | contribuții) mFără descriere a modificării |
||
Linia 10: | Linia 10: | ||
*Nume - obligatoriu | *Nume - obligatoriu | ||
*Porecla, Telefon, Mobil, CNP, Colectiv, Functie, E-mail - optional | *Porecla, Telefon, Mobil, CNP, Colectiv, Functie, E-mail - optional | ||
*Tip | *Tip activitati - se compleateaza cu activitatile pe care le indeplineste angajatul in cadrul firmei | ||
**se poate completa cu una sau mai multe activitati: A (agent), D (delegat), S (sofer), V (vanzator), G (gestionar), P (prelucrator), X (Admin) | **se poate completa cu una sau mai multe activitati: A (agent), D (delegat), S (sofer), V (vanzator), G (gestionar), P (prelucrator), X (Admin) | ||
* | *istorie - camp informativ, nu se poate modifica - reprezinta toate activitatile pe care angajatul le-a indeplinit sau le indeplineste in cadrul firmei | ||
*IDPD - obligatoriu daca se doreste listarea unei etichete de tip cod de bara pentru respectivul angajat; aceasta eticheta se scaneaza in [[Manual:Integrat/Notiuni/Ferestre|ferestrele]] de tip POS pentru stabilirea vanzatorului, etc | *IDPD - obligatoriu daca se doreste listarea unei etichete de tip cod de bara pentru respectivul angajat; aceasta eticheta se scaneaza in [[Manual:Integrat/Notiuni/Ferestre|ferestrele]] de tip POS pentru stabilirea vanzatorului, etc | ||
*Act de identitate - se completeaza daca angajatul indeplineste activitati de vanzator, delegat sau casier si se doreste listarea acestor informatii pe avize, facturi, chitante, etc (vezi '''[[Manual:Integrat/Generale/Protectia datelor/Setari|Setari - Protectia datelor]]''') | *Act de identitate - se completeaza daca angajatul indeplineste activitati de vanzator, delegat sau casier si se doreste listarea acestor informatii pe avize, facturi, chitante, etc (vezi '''[[Manual:Integrat/Generale/Protectia datelor/Setari|Setari - Protectia datelor]]''') |
Versiunea de la data 20 iulie 2020 08:54
Prin intermediul acestei ferestre se pot gestiona informatii despre angajati.
Aceasta fereastra se apeleaza numai daca modulul de Salarii nu este folosit sau pentru declararea informatiilor despre angajatii care indeplinesc activitati de agent, delegat, sofer, gestionar, vanzator, etc
Introducerea unui angajat nou se realizeaza prin apelarea functiei F2 Adaugare.
Pentru fiecare angajat se completeaza
- Nume - obligatoriu
- Porecla, Telefon, Mobil, CNP, Colectiv, Functie, E-mail - optional
- Tip activitati - se compleateaza cu activitatile pe care le indeplineste angajatul in cadrul firmei
- se poate completa cu una sau mai multe activitati: A (agent), D (delegat), S (sofer), V (vanzator), G (gestionar), P (prelucrator), X (Admin)
- istorie - camp informativ, nu se poate modifica - reprezinta toate activitatile pe care angajatul le-a indeplinit sau le indeplineste in cadrul firmei
- IDPD - obligatoriu daca se doreste listarea unei etichete de tip cod de bara pentru respectivul angajat; aceasta eticheta se scaneaza in ferestrele de tip POS pentru stabilirea vanzatorului, etc
- Act de identitate - se completeaza daca angajatul indeplineste activitati de vanzator, delegat sau casier si se doreste listarea acestor informatii pe avize, facturi, chitante, etc (vezi Setari - Protectia datelor)
- Auto tip si numar - se completeaza daca se doreste listarea acestor informatii pe avize, facturi
Modificarea sau stergerea unui angajat se face prin selectarea lui din lista de angajati si apelarea functiei F3 Modificare, respectiv F8 Stergere .
Stergerea unui angajat este posibila numai daca acesta nu apare selectat ca vanzator, agent sau delegat intr-un document de tip comanda, aviz sau factura.