Manual:Integrat/Gestiune/Clienti/Point of Sale: Diferență între versiuni
Avir (discuție | contribuții) m (→Discounturi) |
Avir (discuție | contribuții) |
||
Linia 28: | Linia 28: | ||
=Tipuri de discount si prioritatea de acordare= | =Tipuri de discount si prioritatea de acordare= | ||
Prin intermediul listelor de preturi de vanzare se pot declara urmatoarele: | Prin intermediul listelor de preturi de vanzare se pot declara urmatoarele: | ||
-discount | |||
- discount pe volum - intre anumite cantitati se acorda implicit un anumit procent din pretul de vanzare | |||
- discount la casa - se poate stabili un procent de discount care se ofera implicit dupa aplicarea discountului de volum | |||
- discount maxim - se specifica procentul maxim de discount care poate fi oferit unui articol | |||
- pret maxim - se poate stabili un pret maxim care este util in cazul articolelor care trebuie sa se vanza catre populatie la un pret impus de legislatie | |||
- pret final - se poate specifica faptul ca la pretul de vanzare nu se mai acorda alt discount in afara celui de volum si celui de casa | |||
Prin intermediul catalogului Terti se pot declara urmatoarele: | |||
- discount vanzari - in pagina Client la rubrica discount vanzari | |||
- discount / grupe de articole - in pagina Client la apasarea butonului discount / grupe de articole |
Versiunea de la data 28 noiembrie 2020 07:48
Rubrici principale[modificare]
Rubrica multifunctionala - prin intermediul acestei rubrici se pot adauga articolele vandute prin scanarea codului de bara
Tabelul cu articolele vandute - contine coloanele: cod, denumire, pret, total, discount
Subtotal - valoarea inainte de discount
Discount - valoarea discountului oferit
Total - valoare finala a dodumentului
Client - prin intermediul acestei rubrici se poate selecta clientul
Cash - incasare in numerar
Card - incasare cu card bancar
CEC - incasare cu CEC
Tichete - incasare cu tichete valorice
Credit - fara incasare
Tastatura numerica pentru touch screen.
Tip document: Bon / Factura
Tipuri de discount si prioritatea de acordare[modificare]
Prin intermediul listelor de preturi de vanzare se pot declara urmatoarele:
- discount pe volum - intre anumite cantitati se acorda implicit un anumit procent din pretul de vanzare
- discount la casa - se poate stabili un procent de discount care se ofera implicit dupa aplicarea discountului de volum
- discount maxim - se specifica procentul maxim de discount care poate fi oferit unui articol
- pret maxim - se poate stabili un pret maxim care este util in cazul articolelor care trebuie sa se vanza catre populatie la un pret impus de legislatie
- pret final - se poate specifica faptul ca la pretul de vanzare nu se mai acorda alt discount in afara celui de volum si celui de casa
Prin intermediul catalogului Terti se pot declara urmatoarele:
- discount vanzari - in pagina Client la rubrica discount vanzari
- discount / grupe de articole - in pagina Client la apasarea butonului discount / grupe de articole