Manual:Integrat/Contabilitate/Situatii/Jurnale: Diferență între versiuni

De la Manual
Sari la navigare Sari la căutare
mFără descriere a modificării
Linia 15: Linia 15:
* Centru de cost
* Centru de cost
* Cheltuieli si repartizari
* Cheltuieli si repartizari
In partea din stanga jos sunt afisate informatii de sinteza pentru perioada anterioara (documente emise intr-o luna contabila anterioara) si pentru cea curenta despre:
In partea din stanga jos sunt afisate informatii de sinteza despre Total TVA, Inversa, Deductibila, TVA la incasare, Total exigibil si TVA neexigibil pentru:
* Total TVA, Inversa, Deductibila, TVA la incasare, Total exigibil si TVA neexigibil
* perioada anterioara - documente emise intr-o luna contabila anterioara, cu TVA la incasare care nu au fost integral achitate
* pentru perioada curenta
===Mesajul  '''necesita reinterogare''' din rubrica TVA ANAF===
===Mesajul  '''necesita reinterogare''' din rubrica TVA ANAF===
=== Mesajul CONTATI===
=== Mesajul CONTATI===
Linia 24: Linia 25:


Contarea si validarea documentelor se face prin intermediul ferestrei '''[[Manual:Integrat/Utile/Validari documente|Validari documente]]'''.
Contarea si validarea documentelor se face prin intermediul ferestrei '''[[Manual:Integrat/Utile/Validari documente|Validari documente]]'''.
 
===Butonul '''Facturi problema''' este accesibil===


==Link-uri==
==Link-uri==

Versiunea de la data 7 mai 2021 10:18

Tutoriale

Prin intermediul acestei ferestre se pot vizualiza jurnalele de cumparari si vanzari si se pot genera declaratiile 300, 394 si 390.

Prezentare fereastra[modificare]

Perioada se completeaza automat cu luna contabila deschisa dar poate fi modificata atunci cand este cazul.

TVA-ul la incasare se calculeaza la sfarsitul lunii. Din acest motiv nu se recomanda listarea jurnalelor pentru o luna ulterioara lunii deschise.

Selectarea tipului de jurnal dorit - Cumparari sau Vanzari - se face bifand optiunea dorita.

Informatiile despre documentele care fac parte din jurnalul selectat sunt prezentate sub forma de tabel astfel:

  • informatii despre document: Numar, Seria si Data
  • Tip document
  • informatii despre partener: CUI, Denumire, TVA ANAF (platitor de TVA, TVA la incasare, neplatitor, etc)
  • informatii despre valoare si TVA: Total, Scutit TVA, Zero TVA, %TVA, Baza TVA si TVA, TVA nedeductibil, Baza si TVA exigibil, Baza si TVA taxare inversa, Baza si TVA la incasare, Achitat anterior Baza si TVA, Numar si Data document achitare, Achitat actual Baza si TVA, Baza si TVA exigibil cf. achitari, Baza si TVA neexigibil
Un document poate sa apara de mai multe ori tabel daca pe el sunt tranzactii cu mai multe %TVA.
  • Centru de cost
  • Cheltuieli si repartizari

In partea din stanga jos sunt afisate informatii de sinteza despre Total TVA, Inversa, Deductibila, TVA la incasare, Total exigibil si TVA neexigibil pentru:

  • perioada anterioara - documente emise intr-o luna contabila anterioara, cu TVA la incasare care nu au fost integral achitate
  • pentru perioada curenta

Mesajul necesita reinterogare din rubrica TVA ANAF[modificare]

Mesajul CONTATI[modificare]

Acest mesaj apare numai cand exista documente care trebuiesc contate / recontate sau nu sunt validate.

Ignorarea acestui mesaj poate avea ca efect valori eronate ale unor conturi.

Contarea si validarea documentelor se face prin intermediul ferestrei Validari documente.

Butonul Facturi problema este accesibil[modificare]

Link-uri[modificare]

Filtre[modificare]

Butoane pentru corectii[modificare]

Serii si numere si Facturi problema[modificare]

Totalizari[modificare]