Manual:Integrat/ANAF/oAuth2/Editare: Diferență între versiuni
Avir (discuție | contribuții) |
Avir (discuție | contribuții) |
||
Linia 27: | Linia 27: | ||
Daca exista un singur token pentru toate entitatile pe care le gestionati atunci acest token se va selecta la rubrica '''Token e-Factura''' si ''' Token e-Transport''' din fereastra [[ Manual:Integrat/Generale/Speciale/Setari#Token e-Factura | Speciale ]]. | Daca exista un singur token pentru toate entitatile pe care le gestionati atunci acest token se va selecta la rubrica '''Token e-Factura''' si ''' Token e-Transport''' din fereastra [[ Manual:Integrat/Generale/Speciale/Setari#Token e-Factura | Speciale ]]. | ||
Daca fiecare entitate detine cate un token atunci token-ul se va selecta la rubrica '''Token e-Factura''' si ''' Token e-Transport''' din fereastra [[ Manual:Integrat/Cataloage/Date despre firma#oAuth2 | Daca fiecare entitate detine cate un token atunci token-ul se va selecta la rubrica '''Token e-Factura''' si ''' Token e-Transport''' din fereastra [[ Manual:Integrat/Cataloage/Date despre firma#oAuth2 Token | Date despre firma ]]. |
Versiunea de la data 10 iulie 2022 04:06
Prin intermediul acestei ferestre se manageriaza token-urile necesare pentru accesare functiilor API oferite de ANAF.
- Denumire - denumirea tokenului - se foloseste pentru a identifica token-ul in alte ferestre din aplicatie
- Client_ID* - numele de utilizator stabilit de ANAF la inregistrarea API
- Client_Secret* - parola asociata numelui de utilizator stabilita de ANAF la inregistrarea API
- Token - cheia de acces la functiile API
- Refresh - cheia de refresh a token-ului
- StartTime - data si ora la care a fost obtinut token-ul
- StopTime - data si ora la care va expira token-ul
Producatorul aplicatiei obtine de la ANAF credentialele Client_ID si Client_Secret si le pune la dispozitia utiliatorilor aplicatiei.
Utilizatorii folosesc aceste credentiale impreuna cu un certificat digital calificat cu acces la SPV pentru obtinerea token-ului de acces la functiile API.
Dupa apelarea functiei Adaugare se completeaza numele si apoi se apasa butonul din stanga al mouse-ului pe eticheta Client_ID* care are ca efect completarea credentialelor cu cele obtinute de producatorul aplicatiei si apoi se Salveaza.
Obtinere token acceseaza site-ului ANAF folosind credentialele Client_ID si Client_Secret iar pentru eliberarea tokenului site-ul ANAF cere prezentarea certificatului digital calificat cu drept de acces la SPV.
Revocare token are ca efect anulare token-ului obtinut, aplicatia nu va mai putea accesa SPV-ul.
Aplicatia va putea accesa SPV-ul tuturor persoanelor juridice sau fizice care au fost inrolate cu respectivul certificat.
Cum se folosesc token-urile?[modificare]
In cadrul unei firme se pot adauga mai multe token-uri si fiecare token poate avea dreptul de acces la o entitate sau la mai multe entitati.
Daca exista un singur token pentru toate entitatile pe care le gestionati atunci acest token se va selecta la rubrica Token e-Factura si Token e-Transport din fereastra Speciale .
Daca fiecare entitate detine cate un token atunci token-ul se va selecta la rubrica Token e-Factura si Token e-Transport din fereastra Date despre firma .