Manual:Integrat/Salarii/Avans si lichidare/Lichidare
Personalizarea ferestrei[modificare]
Personalizarea ferestrei pentru calculul drepturilor salariale la lichidare permite
- declararea datei la care se achita lichidarea
- stabilirea coeficientilor pentru calcularea venitului aferent anumitor tipuri de ore exceptie (peste program, noapte, etc)
- stabilirea modelului de fluturas pentru lichidare
- stabilirea ordinii in care se listeaza anumite rapoarte (alfabetic sau pe colective)
Se poate personaliza daca „Restul de plata" este sau nu este listat pe listele de semnaturi.
Lichidare[modificare]
Prin intermediul acestui ecran se efectueaza automat calculul drepturilor salariale pentru lichidare.
Informatia este grupa astfel:
- State de plata si Recapitulatii
- Fluturasi (stat de plata) - listarea este cea stabilita la personalizarea ferestrei
- Semnaturi - lista de semnaturi pentru incasarea drepturilor banesti la casierie; cu informatiile stabilite la personalizata ferestrei
- Rest de plata - sinteza a sumelor de plata la casierie, defalcata pe colective
- Declaratia 112
- anexa 1.1
- SECTIUNEA A - Creante fiscale din impozit pe venitul din salarii si contributii sociale
- Anexa 1.2 - sinteza informatii despre indicatori statistici, conditii ed munca, indemnizatii de sanatate platite din FNUASS sau FAAMBP, baza de calcul pt C.A.M., impozit si defalcarea lui pe sediu principal si eventualele sedii secundare
- anexa 1.2 -
- anexa 1.1
- Recapitulatii: contabila si cu date diverse
- nota contabila
- Diverse
- Concedii medicale si listele necesare pentru decontarea cu FNUASS, eventual FAAMBP
- Nemotivati, invoiti, ore suplimentare, plati intermediare, tichete de masa, retineri
- Pontaj in format .XLS
- Declaratia 112
- Plata prin card
Observatii[modificare]
Vizualizarea sau listarea datelor si generarea Declaratiei 112 pentru lichidarea dintr-o perioada anterioara se realizeaza apeland fereasta Istorie angajator.
Rectificarea datelor pentru lichidarea unei perioade anterioare (luna de salarii inchisa) se realizeaza apeland fereastra Rectificative.
Intrebari frecvente[modificare]
De ce nu am acces la optiunea „Avans” sau „Lichidare”?
De ce obtin mesaj de eroare si nu am acces la listele de plata, etc?
Ce reprezinta butoanele “Selectare” sau “Deselectare”?