Manual:Integrat/Cataloage/Date despre firma
Prin intermediul acestei ferestre se declara si modifica datele despre firma.
Informatia este organizata pe mai multe pagini: o pagina care contine informatiile generale despre firma si alte pagini in functie de tipul de raportare pentru care este necesara respectiva informatie.
Generale[modificare]
Informatiile care se completwaza in aceasta pagina sunt
- Denumire - obligatoriu
- Forma organizatorica - selectie din catalogul de forme de organizare, obligatoriu daca se genereaza raportarea Revisal prin intermediul aplicatiei (vezi si Angajati - Revisal)
- Forma juridica - selectie din catalogul de forme juridice, obligatoriu daca se genereaza raportarea Revisal prin intermediul aplicatiei (vezi si Angajati - Revisal)
Intrastat[modificare]
Informatiile din aceasta pagina se completeaza obligatoriu in cazul in care firma are activitati de import - export care trebuiesc declarate la Intrastat.
Se completeaza informatii despre
- nume, prenume si pozitia (functia) persoanei care semneaza declaratia
- telefon, fax, email - pentru contact
Declaratia 112[modificare]
In cazul in care firma foloseste modulul de Salarii al aplicatiei pentru generarea statelor de plata si a Declaratiei 112 se completeaza obligatoriu informatii despre
- semnatura declaratie si functie declarant
- state de plata intocmite de
- casa de asigurari de sanatate cu care firma are conventie si numarul conventiei; casa de sanatate se selecteaza din lista caselor acreditate (Case de asigurare)
- casa de pensii cu care firma are conventie
Se mai pot completa informatii despre
- numar conventie somaj, data inceput subventie si tip subventie
- ITM-ul la care este asignata firma, numarul dosarului si inspectorul
Se bifeaza rubrica firma desfasoara activitati in sectorul constructii (cel putin 80% din cifra de afaceri totala) in cazul in care firma desfasoara activitati in sectorul constructii.
In cazul in care se genereaza pontajul din fereastra Lichidare - Pontaj in format .XLS se completeaza si rubricile
- ora & min. incepere program de lucru
- pauza de masa (minute)
Declaratia 300[modificare]
In cazul in care firma genereaza Declaratia 300 prin intermediul aplicatiei, se completeaza obligatoriu informatii despre
- nume, prenume si functia persoanei care intocmeste declaratia
Declaratia 394[modificare]
In cazul in care firma genereaza Declaratia 394 prin intermediul aplicatiei, se completeaza obligatoriu informatii despre
- B.1. Date de identificare reprezentant fiscal/legal/imputernicit
- CIF / CNP, denumire, adresa, email, tip reprezentant
- B.2. Tipul persoanei care a intocmit declaratia
- Denumire, CIF / CNP
- persoana fizica si calitate sau persoana juridica si functie in cadrul persoanei impozabile
Declaratia 390[modificare]
In cazul in care firma genereaza Declaratia 390 prin intermediul aplicatiei, se completeaza obligatoriu informatii despre
- nume, prenume si functia persoanei care intocmeste declaratia
Bilant[modificare]
In cazul in care firma genereaza Bilantul prin intermediul aplicatiei, se completeaza obligatoriu informatii despre
- tip entitate - obligatoriu, selectie din lista
- forma de proprietate - obligatoriu, selectie din lista de Bilant - forme de proprietate
- administrator (nume si prenume)
- intocmit (nume si prenume), calitatea selectie din lista de Bilant - calitate intocmit, nr.de inregistrare in organismul profesional
Dupa caz, se pot bifa rubricile
- Entitatea are obligatia legala de auditare a situatiilor financiare anuale?
- Entitatea a optat voluntar pentru auditarea situatiilor financiare anuale?
- Situatiile financiare anuale au fost aprobate potrivit legii
Se mai poate completa informatia despre
- Nume si prenume auditor persoana fizica / Denumire firma de audit
- Nr.de inregistrare in Registrul CAFR
- CIF / CUI