Manual:Integrat/Terti/Situatii/Raport status facturi - EDI

De la Manual
< Manual:Integrat‎ | Terti‎ | Situatii
Versiunea din 1 noiembrie 2019 17:57, autor: Avir (discuție | contribuții)
(dif) ← Versiunea anterioară | Versiunea curentă (dif) | Versiunea următoare → (dif)
Sari la navigare Sari la căutare

Tutoriale

Prin intermediul acestei ferestre se poate vizualiza statusul facturilor a caror transmitere se face prin intermediul modulului EDI.

Preluarea noilor informatii despre statusul facturilor si prelucrarea lor se face apasand butonul Import statusuri.

Informatii prezentate[modificare]

Implicit se afiseaza intr-un tabel informatii despre toate facturile EDI

  • Data, Numar si Scadenta factura
Apasand butonul din dreapta al mouse-ului pe una dintre aceste coloane se apeleaza o fereastra care prezinta factura
  • Nr aviz - numarul aventualului aviz pe care il inchide
Apasand butonul din dreapta al mouse-ului pe aceasta coloana se apeleaza o fereastra care prezinta avizul
  • Nr. storno - numar pentru eventuala factura pe care o storneaza
Apasand butonul din dreapta al mouse-ului pe aceasta coloana se apeleaza o fereastra care prezinta factura pe care o storneaza
  • Nr. ref - numar pentru eventuala comanda pentru care s-a emis factura
Apasand butonul din dreapta al mouse-ului pe aceasta coloana se apeleaza o fereastra care prezinta comanda
  • Valoare totala, suma achitata si suma ramasa de achitat
  • Data si ora la care documentul a fost transmis prin intermediul EDI
  • Data si ora ultimului mesaj receptionat de la EDI pentru factura
Apasand butonul din dreapta al mouse-ului pe una dintre aceste coloane se apeleaza o fereastra care prezinta toate actiunile care s-au efectuat pentru respectivul document: EDI transmitere, receptionare, acceptare, etc.
Sunt prezentate informatii despre data si ora lansarii actiunii si despre data si ora executiei actiunii.

Sinteza informatii[modificare]

In partea de jos a ferestrei este afisata o sinteza a informatiilor despre

  • Documente procesate, Documente afisate, Documente lipsa la client
  • Totalul do0cumentelor afisate, Achitat si De achitat

Filtrare informatii[modificare]

Informatia poate fi filtrata daca

  • se bifeaza rubrica Elimina facturile incasate
  • se bifeaza rubrica Elimina cele care nu au ajuns la scadenta
  • se bifeaza rubrica Elimina stornarile, corectiile si anulatele
  • se bifeaza rubrica Elimina facturile fara marfa
  • se bifeaza rubrica Netransmise prin EDI
  • se bifeaza rubrica Lispsesc la client
  • se bifeaza rubrica Doar cele fara OK
  • se bifeaza rubrica Doar cele OK
  • se bifeaza rubrica Numai lanturi fara OK
  • se bifeaza rubrica debug mode
  • se bifeaza rubrica Afiseaza doar clientul si se selecteaza un client anume
  • se apasa pe butoanul de selectie Terti

Dupa completarea acestor filtre se apeleaza functia F7 Actualizare sau se apasa butonul Actualizare.