Manual:Integrat/Terti/Catalog terti/Editare/Puncte
Puncte[modificare]
Pentru un tert se pot adauga, modifica sau sterge si informatii despre Puncte de lucru.
Adaugarea informatiei se face apeland functia F2 adaugare rand sau combinatia de taste Ctrl+F2 si selectarea din lista a operatiei dorite prin dublu-click.
Apare o fereastra in care se completeaza informatii despre (vezi si EDI - ce informatii devin obligatorii)
- Punct de lucru - obligatoriu
- Magazin, GLN
- Gestiune - se completeaza doar daca punctul de lucru este un punct de lucru al firmei dvs. si se efectueaza transferuri intre gestiuni
- Mobil, Telefon, Fax
- Adresa, Localitate, Judet / Sector, Tara, Cod postal
- Agent, Delegat - in cazul clientilor foarte mari exista posibilitatea de a atasa un agent / delegat fiecarui punct de lucru
- E-mail - este adresa de corespondenta cu punctul de lucru
Se poate stabili tipul de e-mail-uri care pot fi primite la punctul de lucru
- (toate)
- Comenzi furnizori
- Anexe contracte paza
- Comenzi clienti
- Facturi clienti
Selectarea se face prin
- pozitionare pe optiunea dorita in lista Tipuri de email disponibile
- apasarea dublu-click pe butonul din stanga al mouse-ului
Deselectarea se face prin
- pozitionare pe optiunea dorita in lista Tipuri email selectate
- apasarea dublu-click pe butonul din stanga al mouse-ului
Salvarea informatiilor se face apeland functia F5 Salvare sau apasand butonul Salvare.
Abandonarea actiunii de actualizare se face apeland functia F4 Abandon sau apasand butonul Abandon.
Modificarea informatiilor necesita initial pozitionarea mouse-ului pe informatia dorita si apelarea functiei F3 modificare rand.
Stergerea informatiilor necesita initial pozitionarea mouse-ului pe informatia dorita si apelarea functiei F8 stergere rand.
Stergerea se realizeaza numai daca aceasta informatie nu se regaseste in nici un document emis pentru respectivul tert.