Manual:Integrat/Salarii/Actualizari/Angajati/Editare/Date incadrare

De la Manual
Sari la navigare Sari la căutare

Pagina contine un set de subpagini:

Date de incadrare[modificare]

Pentru fiecare angajat se completeaza obligatoriu rubricile:

  • CNP, Nume, Colectiv, Casa de asigurari sanatate cu care are contract, Incadrat, Tip angajat, Conditii de munca, Handicap

Se completeaza si rubricile:

  • Functie, Lichidat, Temei legal, Primeste deducere, Program (Tip repartizare in cazul angajatilor part time), Salariu brut, Intrerupere contract de munca, respectiv Revenire din intrerupere contract de munca (in cazul angajatilor care intrerup contractul de munca pentru Ingrijire copil sub 3 ani sau revin din intrerupere), Zile CO (cf contract).

In cazul in care s-a bifat optiunea Activare sistem urmarire contracte munca in setari, aceste rubrici sunt inactive. Completarea lor se face apeland functia F2 adaugare rand si selectand Contracte de munca.

Informatia despre Zile CO (cf contract) este necesara pentru urmarirea efectuarii concediului de odihna (vezi Cum pot afla informatii despre concediul de odihna al angajatilor?).

Daca este cazul, mai pot fi bifate rubricile:

  • pensionar
  • nu primeste tichete de masa - aceasta rubrica este activa numai in cazul in este bifata rubrica Se acorda tichete de masa in setari
  • somaj - subventie pt angajare someri, absolventi, etc - aceasta rubrica este activa numai in cazul in care legislatia prevede subventii pentru angajare someri, absolventi, etc si firma dvs are incheiata o conventia cu ANOFM. Numarul si data acestei conventii se completeaza in Date despre firma - Declaratia 112
  • CAS, CASS la salariu minim (OG 4/2017) - daca indeplineste conditiile din ordonanta si ordonanta nu a fost abrogata
  • salariu minim conform studii superioare - in cazul in care legislatia prevede un salariu minim diferit pentru angajatii cu studii superioare
  • activitate in constructii (OG 114/2018) - daca indeplineste conditiile din ordonanta si ordonanta nu a fost abrogata