Manual:Integrat/Salarii/Avans si lichidare/Lichidare
Personalizarea ferestrei[modificare]
Personalizarea ferestrei pentru calculul drepturilor salariale la lichidare permite
- declararea datei la care se achita lichidarea
- stabilirea coeficientilor pentru calcularea venitului aferent anumitor tipuri de ore exceptie (peste program, noapte, etc)
- stabilirea modelului de fluturas pentru lichidare
- stabilirea ordinii in care se listeaza anumite rapoarte (alfabetic sau pe colective)
Se poate personaliza daca „Restul de plata" este sau nu este listat pe listele de semnaturi.
Lichidare[modificare]
Prin intermediul acestui ecran se efectueaza automat calculul drepturilor salariale pentru lichidare.
Informatia este grupa astfel:
- State de plata si Recapitulatii
- Fluturasi (stat de plata) - listarea este cea stabilita la personalizarea ferestrei
- Semnaturi - lista de semnaturi pentru incasarea drepturilor bamesti la casierie; lista contine sau nu contine „Restul de plata"
- Rest de plata - sinteza a sumelor de plata la casierie, defalcata pe colective
- Declaratia 112 - anexele 1.1 si 1.2
- Recapitulatii: contabila si cu date diverse
- nota contabila
- Diverse
- Concedii medicale si listele necesare pentru decontarea cu FNUASS, eventual FAAMBP
- Nemotivati, invoiti, ore suplimentare, plati intermediare, tichete de masa, retineri
- Pontaj in format .XLS
- Declaratia 112
- Plata prin card
Observatii[modificare]
Vizualizarea sau listarea datelor si generarea Declaratiei 112 pentru lichidarea dintr-o perioada anterioara se realizeaza apeland fereasta Istorie angajator.
Rectificarea datelor pentru lichidarea unei perioade anterioare (luna de salarii inchisa) se realizeaza apeland fereastra Rectificative.
Intrebari frecvente[modificare]
De ce nu am acces la optiunea „Avans” sau „Lichidare”?
De ce obtin mesaj de eroare si nu am acces la listele de plata, etc?
Ce reprezinta butoanele “Selectare” sau “Deselectare”?