Manual:Integrat/Gestiune/Clienti/Rapoarte si imprimante/Setari
< Manual:Integrat | Gestiune | Clienti
Sari la navigare
Sari la căutare
Rapoarte - imprimante[modificare]
Permite stabilirea tipului implicit de raport utilizat in cazul informatiilor despre:
- Comanda
- Nota de comanda
- Eticheta palet
- Eticheta bax
- Aviz
- Aviz (export)
- Factura
- Factura (export)
- Chitanta
- Dispozitie plata
- NIR
- Bon transport
- Declaratie
- Desfasurator
- Fisa palet
Pentru fiecare dintre aceste tipuri se poate completa:
- Raport - din lista de selectie aferenta rapoartelor disponibile
- Exemplare - numarul de exemplare in care se face listarea, implicit 1
- Imprimanta - din lista de selectie aferenta de imprimante disponibile
- RP - din lista de selectie aferenta de imprimante Remote disponibile
Rapoartele stabilite se utilizeaza:
- la transmiterea de Email pentru comenzi
- la listarea comenzilor furnizor de necesar
- la pregatire si receptie (aviz, bon transport)