Manual:Integrat/Gestiune/Furnizori/Avize furnizori

De la Manual
Sari la navigare Sari la căutare

Setari , Tutoriale

Rezumat[modificare]

Prin intermediul acestei ferestre se introduc documente de tip Aviz intrare.

Vom folosi termenul de intrare deoarece exista trei tipuri de avize

  • Avize de expeditie (furnizori) - cont 408
  • Avize intre subunitati - cont 482
  • Avize intre unitate si subunitate - cont 481

Antet[modificare]

Un document contine urmatoarele rubrici principale

  • Numar - numarul documentului
  • Data - data documentului
  • Seria - seria documentului
  • Gestiune - gestiunea in care se inregistreaza documentul
  • Furnizor - tertul care a emis documentul
  • Punct - punctul de lucru al furnizorului, devine activ doar daca a fost introdus cel putin un punct de lucru pentru tertul selectat
  • Nr. NIR - numarul notei de intrare-receptie
    • pentru a completa manual aceasta rubrica, trebuie bifata rubrica Numar de NIR manual
    • numerotarea automata a NIR-urilor se efectueaza in momentul validarii doar daca a fost declarata o plaja de numere (Serii si numere) aferenta gestiunii selectata in document
  • Explicatie - rubrica optionala

La selectarea furnizorului se completeaza automat rubricile

  • T/I/E - Tara, Intracomunitar, Extracomunitar - se completeaza automat in functie de tertul selectat
  • ID furnizor

La inchiderea comenzilor, se completeaza automat

  • Nr. CMD - numarul comenzii
  • Nr. Ref. - numarul comenzii atribuite de furnizor

Totaluri[modificare]

Rubrici speciale[modificare]

  • TVA - se poate marca TVA la incasare sau TVA deductibil
se poate marca TVA la incasare sau TVA deductibil
  • Inchis* - prezinta documentele care sunt in referinta u documentul curent
  • Contari - conform tipuri de documente si contari - vizualizare

Tipuri de miscari[modificare]

1. Stocuri

2. Nestocate

3. Conturi

4. Stornari

5. Inchideri comenzi furnizori

5. Inchideri web - NIR

8. Repartizare transport sau discount primit cu alt document