Manual:Integrat/Cataloage/Date despre firma
Prin intermediul acestei ferestre se declara si modifica datele despre firma.
Informatia este organizata pe mai multe pagini: o pagina care contine informatiile generale despre firma si alte pagini in functie de tipul de raportare pentru care este necesara respectiva informatie.
Generale[modificare]
Intrastat[modificare]
Informatiile din aceasta pagina se completeaza obligatoriu in cazul in care firma are activitati de import - export care trebuiesc declarate la Intrastat.
Se completeaza informatii despre
- nume, prenume si pozitia (functia) persoanei care semneaza declaratia
- telefon, fax, email - pentru contact
Declaratia 112[modificare]
In cazul in care firma foloseste modulul de Salarii al aplicatiei pentru generarea statelor de plata si a Declaratiei 112 se completeaza obligatoriu informatii despre
- semnatura declaratie si functie declarant
- state de plata intocmite de
- casa de asigurari de sanatate cu care firma are conventie si numarul conventiei; casa de sanatate se selecteaza din lista caselor acreditate (Case de asigurare)
- casa de pensii cu care firma are conventie
Se mai pot completa informatii despre
- numar conventie somaj, data inceput subventie si tip subventie
- ITM-ul la care este asignata firma, numarul dosarului si inspectorul
Se bifeaza rubrica firma desfasoara activitati in sectorul constructii (cel putin 80% din cifra de afaceri totala) in cazul in care firma desfasoara activitati in sectorul constructii.
Se completeaza si rubricile in cazul in care se genereaza potajul prin intermediul butoanului Pontaj XLS
- ora & min. incepere program de lucru
- pauza de masa (minute)