Manual:Integrat/Cataloage/Date despre firma
Prin intermediul acestei ferestre se declara si modifica datele despre firma.
Informatia este organizata pe mai multe pagini: o pagina care contine informatiile generale despre firma si alte pagini in functie de tipul de raportare pentru care este necesara respectiva informatie.
Generale[modificare]
Intrastat[modificare]
Informatiile din aceasta pagina se completeaza obligatoriu in cazul in care firma are activitati de import - export care trebuiesc declarate la Intrastat.
Se completeaza informatii despre
- nume, prenume si pozitia (functia) persoanei care semneaza declaratia
- telefon, fax, email - pentru contact
Declaratia 112[modificare]
In cazul in care firma foloseste modulul de Salarii al aplicatiei pentru generarea statelor de plata si a Declaratiei 112 se completeaza obligatoriu informatii despre
- semnatura declaratie si functie declarant
- state de plata intocmite de
- casa de asigurari de sanatate cu care firma are conventie si numarul conventiei; casa de sanatate se selecteaza din lista caselor acreditate (Case de asigurare)
- casa de pensii cu care firma are conventie
Se mai pot completa informatii despre
- numar conventie somaj, data inceput subventie si tip subventie
- ITM-ul la care este asignata firma, numarul dosarului si inspectorul
Se bifeaza rubrica firma desfasoara activitati in sectorul constructii (cel putin 80% din cifra de afaceri totala) in cazul in care firma desfasoara activitati in sectorul constructii.
In cazul in care se genereaza potajul din fereastra Lichidare - Pontaj in format .XLS se completeaza si rubricile
- ora & min. incepere program de lucru
- pauza de masa (minute)