Manual:Asistenta
Plasare[modificare]
Plasarea unei cereri se efecueaza prin apasarea butonului 1. Cerere.
In fereastra Plasare cerere asistenta se vor completa rubricile:
- Tip - tipul cererii - Integrat.STS, Interventie la sediu, Periferice, etc.
- Asistent - contine lista de asistenti care pot prelua cerere din care se poate alege un anumit asistent; daca nu se selecteaza un asistent atunci cererea va fi disponibila pentru toti asistentii
- Mesaj - o explicatie sumara a problemei intampinate
Preluare[modificare]
Preluarea cererilor poate fi efectuata doar de catre un asistent prin apasarea butonului 1. Preluare care are ca efect trecerea cererii din status 1 in status 2.
Dupa preluarea cererii asistentul intra in contact cu initiatorul pentru rezolvarea cererii respective.
Finalizare[modificare]
Finalizare cererii poate fi efectuata doar de catre un asistent prin apasarea butonului 3. Finalizare care are ca efect trecerea cererii din status 2 in status 3.
Dupa finalizarea cererii initiatorul cererii trebuie sa confirme respectiva cerere.
Confirmare[modificare]
Cererea poate fi confirmata doar de catre persoana care a initiat-o prin apasarea butonului 4. Confirmare. Inainte de confirmare initiatorul poate verifica timpul alocat respectivei cereri.
In cazul in care constata erori in timpi de lucru va sesiza in prima faza asistentul pentru explicatii si in ultima faza va sesiza aceasta problema telefonic sau printr-un email la adresa avir@softteam.ro.
Anulare[modificare]
Anularea unei cereri poate fi efectuata atata timp cat nu a fost preluata de un asistent. In cazul in care se doreste anularea respectivei cereri atunci se comunica acest lucru asistentului care va trece respectiva cerere din status 2 in status 1 si initiatorul o poate anula.