Manual:Integrat/Salarii/Avans si lichidare/Lichidare
Personalizarea modului de calcul[modificare]
Personalizarea modului de calcul pentru drepturile salariale corespunzatoare la avans permite
- declararea datei la care se achita avansul
- stabilirea venitului care se foloseste la calculul avansului
- din brut
- din net, caz in care stabiliti si coeficientul din venitul net realizat acordat ca avans
- stabilirea modelului de fluturas pentru avans
Pentru personalizarea modului de calcul pentru drepturile salariale corespunzatoare la lichidare apelati Setari si stabiliti:
- data pentru plata lichidarii
- coeficienti pentru calcularea venitului aferent anumitor tipuri de ore exceptie (peste program, noapte, etc)
- modelul de stat de plata („Fluturas”)
- ordinea in care se listeaza anumite rapoarte (alfabetic sau pe colective)
Prin intermediul acestui ecran:
- se efectueaza automat calculul drepturilor salariale pentru lichidare
- se genereaza Declaratia 112
- se obtin listele necesare:
- stat de plata, stat de semnaturi, recapitulatii, nota contabila, etc
- concedii medicale si listele necesare pentru decontarea cu FNUASS, eventual FAAMBP
- nemotivati, invoiti, ore suplimentare, plati intermediare, tichete de masa, retineri
- pontaj in format .XLS
Calculul automat al sumelor corespunzatoare lichidarii se efectueaza atata timp cat data calculatorului este cel mult egala cu data stabilita in Setari pentru plata lichidarii.
Dupa aceasta data sunteti intrebati daca „Sigur doriti recalcularea?”.
Atentie. Daca optati pentru recalculare dupa depunerea Declaratiei 112 si ati facut unele modificari (angajari sau lichidari in luna de salarii, salarii negociate, absente, concedii medicale, etc) puteti sa obtine alte sume decat cele declarate (vezi Salarii/Istorie/Rectificative)
Vizualizarea, listarea datelor si generarea Declaratiei 112 pentru lichidarea dintr-o perioada anterioara se poate obtine apeland Istorie angajator.
Rectificarea datelor pentru lichidarea unei perioade anterioare (luna de salarii inchisa) se poate obtine apeland Rectificative.
Intrebari frecvente
De ce nu am acces la optiunea „Avans” / „Lichidare” De ce obtin mesaj de eroare si nu am acces la listele de plata, etc Ce reprezinta butoanele “Selectare” / “Deselectare” Cum selectez modul in care se listeaza Ce semnifica mesajul „Selectati o casa de sanatate” Cum selectez un set de informatii Cum salvez datele pentru institutiile de stat? Cum transmit fisiere prin e-mail