Manual:Integrat/Cataloage/Date despre firma

De la Manual
Sari la navigare Sari la căutare

date despre firma

Prin intermediul acestei ferestre se declara si modifica datele despre firma.

Informatia este organizata pe mai multe pagini: o pagina care contine informatiile generale despre firma si alte pagini in functie de tipul de raportare pentru care este necesara respectiva informatie.

Generale[modificare]

Informatiile care se completeaza in aceasta pagina sunt

  • Denumire - obligatoriu
  • Forma organizatorica - selectie din catalogul de forme de organizare, obligatoriu daca se genereaza raportarea Revisal prin intermediul aplicatiei (vezi si Angajati - Revisal)
  • Forma juridica - selectie din catalogul de forme juridice, obligatoriu daca se genereaza raportarea Revisal prin intermediul aplicatiei (vezi si Angajati - Revisal)
  • CUI - obligatoriu
  • Atribut fiscal - daca este cazul
  • Nr. reg. com - numarul de inregistrare la Registrul Comertului - obligatoriu
  • GLN - obligatoriu in cazul in care se foloseste modulul EDI in relatia cu unii parteneri
  • Cod CAEN - obligatoriu, selectie din lista
  • Adresa, Localitate, Judet sau sector, Tara - obligatoriu
  • Cod postal - obligatoriu in cazul in care se foloseste modulul EDI in relatia cu unii parteneri
  • Telefon, Fax, Mobil, E-mail, adresa web - optional
  • Banca 1, Denumire, Cont, Adresa, etc - obligatoriu, informatia se listeaza pe facturi si este utilizata si in cazul in care se foloseste modulul EDI in relatia cu unii parteneri
  • Banca 2, Denumire, Cont, Adresa, etc - optional

Optional se mai pot completa informatii despre

  • Capital social, Autorizatie, Activitate, Firma Financiara

Vezi si [Manual:Integrat/Tutoriale#EDI_-_Electronic_Data_Interchange EDI - Electronic Data Interchange]

Intrastat[modificare]

Informatiile din aceasta pagina se completeaza obligatoriu in cazul in care firma are activitati de import - export care trebuiesc declarate la Intrastat.

Se completeaza informatii despre

  • nume, prenume si pozitia (functia) persoanei care semneaza declaratia
  • telefon, fax, email - pentru contact

Declaratia 112[modificare]

In cazul in care firma foloseste modulul de Salarii al aplicatiei pentru generarea statelor de plata si a Declaratiei 112 se completeaza obligatoriu informatii despre

  • semnatura declaratie si functie declarant
  • state de plata intocmite de
  • casa de asigurari de sanatate cu care firma are conventie si numarul conventiei; casa de sanatate se selecteaza din lista caselor acreditate (Case de asigurare)
  • casa de pensii cu care firma are conventie

Se mai pot completa informatii despre

  • numar conventie somaj, data inceput subventie si tip subventie
  • ITM-ul la care este asignata firma, numarul dosarului si inspectorul

Se bifeaza rubrica firma desfasoara activitati in sectorul constructii (cel putin 80% din cifra de afaceri totala) in cazul in care firma desfasoara activitati in sectorul constructii.

In cazul in care se genereaza pontajul din fereastra Lichidare - Pontaj in format .XLS se completeaza si rubricile

  • ora & min. incepere program de lucru
  • pauza de masa (minute)

Declaratia 300[modificare]

In cazul in care firma genereaza Declaratia 300 prin intermediul aplicatiei, se completeaza obligatoriu informatii despre

  • nume, prenume si functia persoanei care intocmeste declaratia

Declaratia 394[modificare]

In cazul in care firma genereaza Declaratia 394 prin intermediul aplicatiei, se completeaza obligatoriu informatii despre

  • B.1. Date de identificare reprezentant fiscal/legal/imputernicit
    • CIF / CNP, denumire, adresa, email, tip reprezentant
  • B.2. Tipul persoanei care a intocmit declaratia
    • Denumire, CIF / CNP
    • persoana fizica si calitate sau persoana juridica si functie in cadrul persoanei impozabile

Declaratia 390[modificare]

In cazul in care firma genereaza Declaratia 390 prin intermediul aplicatiei, se completeaza obligatoriu informatii despre

  • nume, prenume si functia persoanei care intocmeste declaratia

Bilant[modificare]

In cazul in care firma genereaza Bilantul prin intermediul aplicatiei, se completeaza obligatoriu informatii despre

  • tip entitate - obligatoriu, selectie din lista
  • forma de proprietate - obligatoriu, selectie din lista de Bilant - forme de proprietate
  • administrator (nume si prenume)
  • intocmit (nume si prenume), calitatea selectie din lista de Bilant - calitate intocmit, nr.de inregistrare in organismul profesional

Dupa caz, se pot bifa rubricile

  • Entitatea are obligatia legala de auditare a situatiilor financiare anuale?
  • Entitatea a optat voluntar pentru auditarea situatiilor financiare anuale?
  • Situatiile financiare anuale au fost aprobate potrivit legii

Se mai poate completa informatia despre

  • Nume si prenume auditor persoana fizica / Denumire firma de audit
  • Nr.de inregistrare in Registrul CAFR
  • CIF / CUI