Manual:Integrat/Terti/Catalog terti
Prin intermediul acestei ferestre se adauga, modifica sau sterg datele despre un tert.
Informatia este organizata pe mai multe pagini: o pagina care contine informatiile generale despre tert si alte pagini cu informatii grupate pe tematica.
Introducerea unui tert se realizeaza prin apelarea functiei F2 Adaugare.
Modificarea sau stergerea unui tert se face prin selectarea lui din lista si apelarea functiei F3 Modificare, respectiv F8 Stergere .
Stergerea unui tert este posibila numai daca acesta nu apare ca analitic intr-o nota contabila.
Generale[modificare]
Client[modificare]
Furnizor[modificare]
Coeficient penalizare intarziere la plata[modificare]
Contacte[modificare]
Pentru un tert se pot adauga, modifica sau sterge si informatii despre Contacte.
Adaugarea informatiei se face apeland functia F2 adaugare rand si selectarea din lista a operatiei dorite prin dublu-click.
Apare o fereastra in care se completeaza informatii despre
- Nume, Functie, Departament
- Mobil, Telefon, Fax, E-mail
- Date privind contactul pe post de delegat
- CNP, Act de identitate, Eliberat de, Auto tip, Auto nr.
Se poate stabili tipul de e-mail-uri pe care contactul le poate primi
- (toate)
- Comenzi furnizori
- Anexe contracte paza
- Comenzi clienti
- Facturi clienti
Selectarea se face prin
- pozitionare pe optiunea dorita in lista Tipuri de email disponibile
- apasarea dublu-click pe butonul din stanga al mouse-ului
Deselectarea se face prin
- pozitionare pe optiunea dorita in lista Tipuri email selectate
- apasarea dublu-click pe butonul din stanga al mouse-ului
Modificarea sau stergerea acestor informatii necesita initial pozitionarea mouse-ului pe informatia dorita si apelarea functiei F3 modificare rand, respectiv F8 stergere rand.