Manual:Integrat/Gestiune/Rubrici
In aceasta sectiune sunt prezentate rubricile existente in majoritatea ferestrelor din modulul gestiune.
Rubricile obligatorii sunt marcate cu *.
Numar[modificare]
Numarul* documentului poate fi introdus manual sau se aloca automat in functie de setarile aferente ferestrei. Alocarea automata este disponibila in aproape toate ferestrele din acest modul. Exceptie fac documentele emise de furnizori.
Data[modificare]
Data* documentului poate fi introdusa manual sau se aloca automat in functie de setarile aferente ferestrei.
Seria[modificare]
Seria documentului poate fi introdusa manual sau se aloca automat in functie de setarile aferente ferestrei.
Gestiune[modificare]
Fiecare document se inregistreaza in cadrul unei gestiuni*.
Furnizor[modificare]
Aceasta rubrica* este disponibila in cadrul documentelor prin care se efectueaza achizitii precum si in ferestrele care au o legatura cu acest tip de tranzactie (Preturi vanzare,Preturi achizitie, etc).
Client[modificare]
Aceasta rubrica* este disponibila in cadrul documentelor prin care se efectueaza vanzari precum si in ferestrele care au o legatura cu acest tip de tranzactie (Preturi vanzare,Preturi achizitie, etc).
Punct[modificare]
Aceasta rubrica* reprezinta punctul de lucru al furnizorului sau al clientului si este disponibila in cadrul documentelor prin care se efectueaza achizitii si vanzari precum si in ferestrele care au o legatura cu aceste tipuri de tranzactii (Preturi vanzare,Preturi achizitie, etc)
Livrare[modificare]
Aceasta rubrica* reprezinta punctul de lucru al clientului unde urmeaza sa se efectueze livrarea si este disponibila in cadrul documentelor prin care se efectueaza vanzari precum si in ferestrele care au o legatura cu aceste tipuri de tranzactii (Preturi vanzare).
Nr. Ref.[modificare]
Numarul de comanda alocat de furnizor sau client. In cazul in care se foloseste modulul EDI acest numar se completeaza automat cu ocazia importului.