Manual:Integrat/Front office/Point of Sale
Sari la navigare
Sari la căutare
Prin intermediul aceste ferestre se pot prelua comenzi de vanzare si se pot emite documente de tip bon fiscal si factura.
Tabel articole[modificare]
Tabelul cu articole comandate contine:
- Nr. crt
- Denumire
- Cantitate
- UM
- Pret
- Total
- Cod
- Baxuri
- Discount %
- Bonus
- Descriere
Functii[modificare]
- F2 Bon / Factura = stabilirea tipului de document : bon / factura
- F3 Articole = apelarea catalogului de articole
- F4 Client = apelarea catalogului terti
- F5 Delegat = stabilirea delegatului
- F6 Anulare = anularea comenzii curente
- F7 Diferente vs. comanda = prezinta o fereastra in care sunt prezentate diferentele intre comanda curenta si cea initiala
- F8 Stergere = stergerea comenzii curente
- F11 Discount = stabilirea discountului care se acordata pentru comanda curenta
- F12 Total = terminarea comenzii prin emiterea documentului fiscal
Butoane[modificare]
- noua = in cazul in care comanda curenta nu este finalizata se poate adauga o comanda noua iar comanda curenta ramane in asteptare
- preluare = preluarea comenzilor introduse prin intermediul Web-Connector
- transfer = trasferul comenzii curente catre alt post de lucru in vederea fiscalizarii
- accept = plasarea si confirmarea unui accept pentru incasare cu CEC/BO sau vanzare pe credit
- cmd = lista de comenzi