Manual:Integrat/Salarii/Actualizari/Angajati/Editare
Prin intermediul acestei ferestre se pot gestiona informatii despre angajati.
Informatia este organizata pe mai multe pagini, o pagina care contine informatiile generale despre angajat si alte pagini cu informatii grupate pe urmatoarele tematici:
Introducerea unui angajat nou se realizeaza prin apelarea functiei F2 Adaugare.
Functia F11 Revisal[modificare]
Generarea raportarilor Revisal (Registrului General de evidenta a salariatilor) se realizeaza prin intermediul functiei F11 Revisal.
Functia F7 Post ST[modificare]
Declararea angajatilor care indeplinesc conditiile OG 92/2020 pentru care angajatorul solicita decontarea unei parti din salariu, suportata din bugetul asigurarilor pentru somaj se realizeaza prin apelarea acestei functii Post Somaj tehnic
Apelarea acestei functii are ca efect aparitia unei ferestre in care sunt prezentati toti angajatii activi si numarul de zile de somaj tehnic pe care le-au efectuat.
Fereastra este prevazuta si cu butoane de Selectare / Deselectare care actioneaza asupra tuturor angajatilor din tabel.
Salvarea informatiilor se face apeland functia F5 Salvare sau apasand butonul Salvare.
Abandonarea actiunii de actualizare se face apeland functia F4 Abandon sau apasand butonul Abandon.
Intrebari frecvente[modificare]
Ce inseamna mesajul "Aveti deja un angajat cu acest CNP"?
Cum "sterg" un angajat pentru care am date in istorie?
Cum ma influenteaza rubricile "Incadrat" sau"Revenire din intrerupere contract de munca"?
Cum ma influenteaza rubricile "Lichidat" sau "Intrerupere contract de munca"?
Cum ma influenteaza completarea rubricilor "in perioada" aferente rubricii "Handicap"?
Cum pot sa achit unui angajat toate drepturile salariale la avans?
Cum pot elibera adeverinte unui angajat?.
Cum pot afla informatii despre concediul de odihna al angajatilor?
Cum se poate adauga sau modifica o informatie in lista de selectie a unei rubrici cu cautare rapida?
Cum selectez modul in care se listeaza?
Daca modulul de Salarii nu este folosit, pentru declararea informatiilor despre angajatii care indeplinesc activitati de agent, delegat, sofer, gestionar, vanzator, etc, se apeleaza fereastra Angajati – date sumare. Din lista de angajati astfel declarata, se selecteaza vanzatorii, agentii si delegatii care apar in avize si facturi, gestionarii pentru inventarieri, bonuri de transfer, etc.