Manual:Integrat/Cataloage/Gestiuni/Editare
Prin intermediul acestei ferestre se pot adauga, modifica sau sterge gestiuni.
Adaugarea informatiei se face prin apelarea functiei F2 Adaugare.
Modificarea sau stergerea unei gestiuni se face prin selectarea ei din lista si apelarea functiei F3 Modificare, respectiv F8 Stergere .
Stergerea unei gestiuni este posibila numai daca aceasta nu apare ca analitic in note contabile.
Date de identificare[modificare]
Datele care se completeaza in mod obligatoriu pentru identificarea unei gestiuni sunt
- Cod - maxim 10 caractere, Tip - selectie din lista (Engros, Endetail) si Denumire
Se pot completa si informatii despre
- Gestionar - selectie din catalogul de angajati
- Casa - prin intermediul ei se fac incasarile si platile aferente gestiunii, selectie din catalogul de case
- Banca card - prin intermediul ei se fac incasarile cu card aferente gestiunii, selectie din catalogul de banci
- Banca factura - prin intermediul ei se fac incasarile pentru facturile aferente gestiunii, selectie din catalogul de banci
Alte informatii utile
- Centru de cost - selectie din catalogul de Centre de cost
Se completeaza obligatoriu daca este bifata optiunea Setari / Generale - Urmarire pe centre de cost
- GLN - se completeaza in cazul in care se foloseste modulul EDI in relatia cu unii parteneri
- Adresa, Localitate, Judet sau Sector, Cod postal, Tara
- utila in cazul in care gestiunea nu este situata in aceeasi locatie cu sediul social
- se completeaza in cazul in care se foloseste modulul EDI in relatia cu unii parteneri
- Cod casa marcat - ???
- ID retea - ??? - se completeaza in cazul in care se doreste activarea sistemului de verificare a bonurilor de transfer si a avizelor de expeditie in cazul in care se face import de date din alte baze de date
Speciale[modificare]
Se mai pot bifa rubricile
- Se calculeaza accize pt. - NIR marfa in curs de aprov. - FAINOTA
- Stocul din aceasta gestiune nu este vandabil
- Stocul din aceasta gestiune nu se rezerva
- Etichetare automata
- adauga in lista de asteptare a noilor etichete care trebuiesc listate
- adaugarea se executa prin intermediul ferestrelor Catalog articole, Preturi vanzare, Etichete (liste pret)
- listarea propriu-zisa va fi efectuata de utilizatorul care are bifata rubrica Toate gestiunile sau rubrica Gestiune este completata cu gestiunea respectiva.
- WMS activ, se completeaza si data de la care aceasta optiune intra in vigoare
- se foloseste doar in cazul in care gestiunea este gestionata de un sistem Warehouse Management System
Gestiune parinte[modificare]
Se completeaza in cazul in care se doreste transfer automat cu preturi aferente gestiunii parinte.
Gestiune descarcare[modificare]
Se completeaza in cazul in care se doreste transfer automat cu lista de pret aferenta gestiunii curente.
Gestiune preturi[modificare]
Se completeaza in cazul in care se doreste incarcarea preturilor de vanzare cu cele din alta gestiune.
Gestiune pierderi[modificare]
Se completeaza in cazul in care se doreste transferul automat al pierderilor aferente livrarilor catre alta gestiune.
Lista de pret[modificare]
Se selecteaza o lista de preturi de vanzare.
Este utilizata doar pentru actualizarea preturilor de vanzare din NIR.
In cazul gestiunilor endetail se poate actualiza automat pretul de vanzare in lista de preturi de vanzare a gestiunii in momentul intocmirii NIR-ului sau la validarea acestuia.
Client[modificare]
Aceasta rubrica devine vizibila daca a fost bifata optiunea Se permite stabilirea unui tert pentru o gestiune.
Este utila doar pentru cazurile in care gestiunea este de tip custodie si transferurile se efectueaza prin bonuri de transfer.
Se selecteaza un client din catalogul de terti.
Gestiuni descarcare automata Front office[modificare]
Apasarea acestui buton are ca efect deschiderea ferestrei Gestiuni din care se descarca automat prin intermediul careia se pot selecta gestiunile din care se poate transfera automat marfa in cazul in care gestiunea curenta nu are stoc suficient.
Angajati afiliati[modificare]
Apasarea acestui buton are ca efect deschiderea ferestrei Angajati afiliati prin intermediul careia se pot selecta angajatii in functie de activitatile pe care le desfasoara (Agent, Prelucrator, Delegat, X-Admin, etc).
Tipul de activitate X-Admin este folosit in cazul unor tranzactii care necesita confirmarea din partea unui supervizor.