Manual:Integrat/Incasari si plati/Tranzactii in moneda locala/Registru de casa/Cautare
Prin intermediul acestei ferestre se pot afisa informatii despre tranzactiile efectuate prin intermediul acestei fereste.
Informatia poate fi filtrata. Criteriile de filtrare sunt:
- Perioada (De la - Pana la) - documente emise in perioada
- Scadente in perioada - bifarea acestei optiuni selecteaza documentele scadente in perioada declarata
- Cont si, eventual, Denumire - selectie din lista de conturi aferente caselor, respectiv din lista de case
Ex: Cont 5311 - se afiseaza toate operatiile efectuate prin toate casele asignate la contul 5311 Ex: Cont 5311 si Casa principala - se afiseaza toate operatiile efectuate in casa principala
- Catalog si, respectiv, Denumire - selectie din lista de cataloage aferente analiticelor operatiilor efectuate prin casa, respectiv din
catalogul selectat
Ex: Catalog Angajati - se afiseaza toate tranzactiile cu un angajat. Ex: Catalog Angajati si se selecteaza un angajat din catalog - se afiseaza toate tranzactiile angajatul selectat.
- Numar, Seria - numarul sau seria unui document
- Tip operatie - selectie din lista: incasare sau plata
- numai documentele introduse de mine
Afisarea propriu-zisa se face apeland functia F7 Actualizare sau butonul Actualizare.
Informatia despre documentele este prezentata sub forma de tabel.
Este prezentata si o sinteza a incasarilor si platilor din respectiva perioada
Observatii
In cazul necompletarii perioadei, se selecteaza documentele aferente perioadei contabile (data de inceput si data maxima de operare).
O tranzactie din tabel se vizualizeaza prin pozitionarea cursorului pe ea si apelarea functie F5 Selectare sau apasarea tastei Enter.
Pentru listarea informatiei se apasa butonul Listare si se selecteaza un raport.