Manual:Integrat/Incasari si plati/Tranzactii in moneda locala/Registru de banca/Incasari si plati prin BANCA

De la Manual
Sari la navigare Sari la căutare

Setari , Tutoriale

Prin intermediul acestei ferestre se adauga tranzactiile in moneda locala efectuate prin banca.

Se completeaza rubricile:

  • Tipul operatie - selectare din lista: Incasare sau plata
  • Cont
  • Analitic - selectare din lista de analitice ale contului
Lista din partea dreapta este completata cu informatii despre soldurile contului si analiticului selectat.
  • Centru de cost - rubrica este accesibila numai in cazul in care s-a bifat reubrica Urmarire pe centre de cost din Utile/Stari/Generale si trebuie completata
  • Felul document - selectare din lista
  • Seria si Numarul documentului
  • Ordonator - rubrica inactiva
  • Plata actuala - valoarea tranzactiei actuale
  • Valoare repartizata - rubrica disponibila numai in cazul in care tranzactia achita un document
  • Explicatie - optional

In cazul in care achitarea nu se refera la un document, finalizarea inregistrarii tranzactiei se face apeland functia F5 Salvare sau apasand butonul Salvare.

In cazul in care achitarea se refera la documente se apasa butonul Selectare doc. neachitate. Apare fereastra Selectare documente referinta in care se repartizeaza plata actuala.

Observatii

1. Daca exista un document a carui valoare este egala cu valoarea completata in rubrica Plata actuala. langa suma se afiseaza numarul si data documentului respectiv. In cazul in care este chiar documentul care se doreste sa fie achitat se finalizeaza prin salvarea tranzactiei, fara alta selectie de documente.

2. Dupa repartizarea platii actuale prin intermediul ferestrei Selectare documente referinta, se completeaza rubrica Valoare repartizata cu suma care a fost repartizata. In cazul in care aceasta suma este diferita de suma completata in rubrica Plata actuala se modifica valoarea din aceasta rubrica.