Manual:Integrat/Salarii/Actualizari/Culegere date pt. calcul salarii/Plati, tichete, etc

De la Manual
Sari la navigare Sari la căutare

Plati, tichete etc[modificare]

Se realizeaza prin intermediul functiei F11 Plati, tichete etc.

Apelarea acestei functii are ca efect deschiderea unei ferestre in care sunt prezentati toti angajatii

Se selecteaza plata intermediara dorita din lista.

Se afiseaza caracteristicile acestui tip de plata

  • se impoziteaza - daca respectiva plata se impoziteaza
  • suma se aduna - daca respectiva plata se aduna / scade din venitul realizat
  • suma nu se aduna la restul de plata - daca respectiva plata nu se aduna la restul de plata; este cazul voucher-elor, sumelor care alimenteaza un card, etc
  • nu se plateste pensie - daca la respectiva plata nu se retine pensie
  • nu se plateste sanatate - daca la respectiva plata nu se retine sanatate

Se completeaza rubrica Plata acolo unde este cazul, eventual si rubrica Achitat.

Observatii

  • Bifarea rubricii Suma se considera si achitata are ca efect completarea coloanei Achitat cu valoarea completata in coloana Plata.
  • Anularea unei plati se face completand cu 0 (zero) rubrica Plata; este echivalenta cu stergerea respectivei plati.
  • In cazul in care selectati Tichete de masa, informatiile despre tichetele de masa acordate angajatilor pot fi completate automat apasand butoanele Tichete conform ore lucrate sau Tichete conform ore lucrate + WE. Valorile rezultate din calcul pot fi modificate.


Salvarea informatiilor se face apeland functia F5 Salvare sau apasand butonul Salvare.

Abandonarea actiunii de actualizare se face apeland functia F4 Abandon sau apasand butonul Abandon.


Filtre[modificare]

Se pot filtra informatiile cu ajutorul listei de optiuni unde puteti opta pentru

  • toti
  • angajati cu plata > 0
  • angajati cu plata = 0