Manual:Integrat/Salarii/Actualizari/Culegere date pt. calcul salarii/Plati, tichete, etc

De la Manual
< Manual:Integrat‎ | Salarii‎ | Actualizari‎ | Culegere date pt. calcul salarii
Versiunea din 27 februarie 2023 20:26, autor: Avir (discuție | contribuții)
(dif) ← Versiunea anterioară | Versiunea curentă (dif) | Versiunea următoare → (dif)
Sari la navigare Sari la căutare

Plati, tichete etc[modificare]

Se realizeaza prin intermediul functiei F11 Plati, tichete etc.

Apelarea acestei functii are ca efect deschiderea unei ferestre in care sunt prezentati toti angajatii

Se selecteaza plata dorita din lista.

In aceasta lista apar doar tipurile de plati care se evidentiaza in D112 la subsectiunea E.3 - Date detaliate privind impozitul pe venit si unele contributii sociale obligatorii.

Se afiseaza caracteristicile acestui tip de plata

  • se impoziteaza - daca respectiva plata se impoziteaza
  • suma se aduna - daca respectiva plata se aduna / scade din venitul realizat
  • suma nu se aduna la restul de plata - daca respectiva plata nu se aduna la restul de plata; este cazul voucher-elor, sumelor care alimenteaza un card, etc
  • nu se plateste pensie - daca la respectiva plata nu se retine pensie
  • nu se plateste sanatate - daca la respectiva plata nu se retine sanatate


Selectarea platii dorite are ca efect completarea tabelului cu eventualele sume deja declarate pentru plata selectata.

Se completeaza rubrica Plata acolo unde este cazul, eventual si rubrica Achitat.


Observatii

  • Completarea rubricii Suma cu o valoare si apasarea butonului Distribuie suma la toti are ca efect completarea coloanei Achitat cu valoarea stabilita.
  • Bifarea rubricii Suma se considera si achitata are ca efect completarea coloanei Achitat cu valoarea completata in coloana Plata.
  • Completarea rubricilor De la, Pana la si bifarea rubricii plata cu caracter permanent are ca efect pastrarea informatiei pana in luna de salarii care urmeaza celei stabilite in rubrica De la.
Completarea acestor informatii este utila in cazul unor plati cu caracter permanent un numar de luni (Prime de asig., servicii medicale furnizate sub forma de abonament platite de angajator, etc)
  • Se poate selecta din lista Creditor un furnizor de servicii, etc.
  • Anularea unei plati se face completand cu 0 (zero) rubrica Plata; este echivalenta cu stergerea respectivei plati.
  • In cazul in care selectati Tichete de masa, informatiile despre tichetele de masa acordate angajatilor pot fi completate automat apasand butoanele Tichete conform ore lucrate sau Tichete conform ore lucrate + WE. Valorile rezultate din calcul pot fi modificate.
  • Se pot filtra informatiile cu ajutorul listei de optiuni unde puteti opta pentru: toti, angajati cu plata > 0, angajati cu plata = 0.


Salvarea informatiilor se face apeland functia F5 Salvare sau apasand butonul Salvare.

Abandonarea actiunii de actualizare se face apeland functia F4 Abandon sau apasand butonul Abandon.