Manual:Integrat/Salarii/Actualizari/Angajati/Editare/Date incadrare/Cumul functii

De la Manual
Sari la navigare Sari la căutare

Cumul functii[modificare]

Pentru un angajat se pot adauga, modifica sau sterge informatii despre cumulul de functii.

Adaugarea informatiei se face apeland functia F2 adaugare rand. Se selecteaza optiunea Cumul functii.

Campurile care se completeaza obligatoriu la adaugarea sau modificarea unui cumul de functii sunt:

  • Colectiv
  • Functie
  • Incadrat
  • Lichidat
  • Temei legal
  • Tip angajat
  • Conditii de munca
  • Primeste deducere
  • Program
  • Repartizare timp - tip repartizare in cazul angajatilor part time
  • Salariu brut

Daca este cazul, mai pot fi completate rubricile:

  • Numar contract de munca
  • Data contract de munca
  • Data incadrare pentru D112 - in cazuri exceptionale

Modificarea sau stergerea unei cumul de functii se face in doi pasi: