Manual:Integrat/Salarii/Istorie/Fise fiscale

De la Manual
Sari la navigare Sari la căutare

Prin intermediul acestei ferestre se pot gestiona informatii despre veniturile angajatilor.

Perioada in care s-au emis fise fiscale este 2006 - 2012.
Informatiile aferente venitului, deducerilor, persoanelor aflate in intretinere se raporteaza in prezent in Declaratia 112.
Adeverintele de venit se pot emite apeland fereastra Angajati - Cautare.

Ea figureaza in modulul de Salarii pentru a da posibilitatea utilizatorilor sa obtina informatii despre

  • Fisele fiscale ale angajatilor - pentru perioada in care acestea se transmiteau anual la ANAF
  • Adeverinta de venit - la solicitarea angajatilor

Se selecteaza anul pentru care se doreste informatia.

Prin apasarea butonului "Recalculare an" se realizeaza recalcularea totalului venitului brut, a deducerilor si a impozitului


Vezi si Cum selectez un set de informatii?

Cum selectez modul in care se listeaza?