Un sistem informatic de tip ERP are ca scop eficientizarea activității. Investiția într-un pachet software se justifică doar în condițiile în care acesta reușește să aducă afacerii beneficiile așteptate prin reducerea costurilor operaționale, îmbunătățirea rezultatelor și optimizarea deciziilor de management.
Implementarea sistemului ERP poate potența sau poate compromite rezultatele obținute în urmă investiției în tehnologie.
Implementarea sistemului este importantă pentru că în această etapă se stabilesc exact principiile care stau la baza funcționării programelor urmărind procesele și procedurile care se respectă în cadrul companiei. În această fază, Soft Team Solutions și beneficiarul:
stabilesc fluxul de documente și sistemul procedural care se desfășoară în cadrul companiei. Beneficiarii din echipa de implementare vor trebui să furnizeze informații referitoare la stilul de lucru adoptat în organizația lor, iar consultanții Soft Team Solutions vor propune cele mai bune modalități de configurare a aplicației care să răspundă perfect necesităților interne ale companiei beneficiare
stabilesc stațiile pe care vor fi instalate aplicațiile software, configurările necesare pentru fiecare stație și drepturile de acces pentru fiecare utilizator
În cadrul perioadei de implementare se agrează de comun acord un calendar pentru perioadele de training. Ședințele de training se organizează la sediul clientului.
Fiecare utilizator trebuie să știe cum se folosește programul și care sunt toate operațiile la care pot fi asistați de sistemul informatic.
Toți utilizatorii trebuie să știe cum poate fi folosită interfață soft-ului, ce funcționalități are acesta dar și cum se raportează ca și utilizator la ceilalți colegi care lucrează la alte stații. Acestea sunt principalele informații pe care utilizatorii le vor stăpâni în urma școlarizării.
Școlarizarea nu poate fi acordată tuturor utilizatorilor în mod uniform atâta timp cât ei au drepturi de acces diferite și atribuții diverse raportat la echipă. Fiecare dintre membrii echipei va fi instruit să efectueze operațiile care îi revin. Mai mult, persoana desemnată de către management să administreze rețeaua de utilizatori, serverul și baza de date va primi școlarizare pe măsura atribuțiilor pe care le are.
Pentru orice nelămuriri, situații speciale și configurări ulterioare echipa de suport a Soft Team Solutions stă la dispoziția utilizatorilor cu răspunsuri prompte telefonice sau, în cazul în care se consideră necesar, prin deplasarea unui reprezentant Soft Team Solutions la sediul beneficiarului.
Echipa de suport este disponibilă și poate fi contactată în toate zilele lucrătoare între orele 9:00 și 17:00.
Pentru un management mai eficient al costurilor de suport și pentru cheltuieli lunare previzibile, vă punem la dispoziție variante de contracte de service pentru update și/sau asistență tehnică și consultanță.
Soluția software Integrat.STS este rezultatul a 20 ani de îmbunătățiri și adaptări la necesitățile specifice companiilor care ne-au devenit clienți. Rezultatul este un pachet de programe flexibil și configurabil care se mulează cu ușurință și fără costuri semnificative la modalități particulare de organizare a activității unei companii.
Nu avem totuși pretenția prevederii tuturor situațiilor deosebite, de aceea continuăm să adăugăm programelor funcționalități noi care sunt necesare în situații particulare. Modificările în arhitectura aplicațiilor pot fi necesare în momentul implementării sau ulterior (ca urmare a diversificării activității firmei, etc)
În urma lansării unei astfel de comenzi, Soft Team Solutions efectuează analiză cererii și estimează timpul necesar realizării precum și costul aferent.
Pentru orice companie este foarte important ca atât soluțiile software cât și echipamentele hardware să funcționeze la parametri optimi. Extinderea colaborării cu furnizorul soluțiilor software care poate oferi și servicii de consultanță IT aduce o serie de avantaje:
Din aceste motive, Soft Team Solutions oferă clienților săi o gama completă de servicii de consultanță și mentenanță IT pe baza de abonament:
analiză și optimizarea sistemului software
consultanță în cazul achiziționării unor noi echipamente și recomandarea furnizorilor
recomandarea de ISP și evaluarea necesarului de bandă
recomandarea, instalarea și configurarea sistemelor de operare
configurarea și verificarea rețelei prin identificarea zonelor de supraîncărcare
indicarea soluțiilor software necesare
implementarea sistemelor de back-up de date
devirusări și instalare de aplicații antivirus, instalare firewall
Sistemul software Integrat.STS este astfel proiectat încât să poată fi folosit conform cu exigențele legislative în vigoare.
Analiștii și programatorii noștri, împreună cu consultanții pe probleme de contabilitate și audit financiar, lucrează împreună pentru a aduce pachetelor de programe modificările de natură legislativă în timp util. În acest fel, utilizatorii noștri nu vor fi puși în situația de a întrerupe activitatea sau de a nu se încadra în termenele legale de depunere a declarațiilor.
Actualizarea celei mai recente versiuni a aplicațiilor se realizează automat prin intermediul unui soft, pus la dispoziție gratuit de Soft Team Solutions. Printr-un simplu click, timpul și costurile aferente implementării sunt reduse radical, iar întreruperile în activitatea companiei sunt astfel evitate, ca urmare a instalării noii versiuni.